Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Жаналықтар

артқа

Ғылымдағы гендерлік теңдік: гендерлік хабардарлық және ғылыми дипломатия сабақтарымен визуалды талдау

Назарбаев Университеті Жоғары білім беру мектебінің Ассистент-профессоры Анна Коэнмиллер Седжин Ку, Нил Коллинз және Дженифер Льюиспен бірге «GENDER, TECHNOLOGY AND DEVELOPMENT» журналында «Ғылымдағы гендерлік теңдік: гендерлік хабардарлық және ғылыми дипломатия сабақтарымен визуалды талдау» тақырыбында мақала жариялады. 

Аннотация

Дүниежүзілік ірі іс-шаралар, мысалы энергия үнемдеу мен гендерлік теңдік сияқты әртүрлі  бағыттылықты көрсете отырып, маңызды саяси мақсаты болады. Осы ірі іс-шаралардағы гендерлік бейнелер ұйымдық немесе елдік перспективалар туралы түсінік бере алады. Адамдардың бейнелік көрінісі идеяларды нығайтады және  өзіне әр түрлі рөлдерді алуға рұқсат етілген тыңдаушыларды (мысалы, дәрігерлер, мұғалімдер немесе ғалымдар) үйретеді Басқаша айтқанда, гендерлік теңдестірілген немесе алдын ала бейнелер гендерлік алшақтықты азайту немесе гендерлік стереотиптерді нығайту үшін хабардарлықты арттыра алады. Осылайша, бұл мақалада ғылыми бағыттағы ірі іс-шарадағы гендерлік бейнелер қарастырылады. Визуалды талдау Еуропалық Одаққа мүше елдердің 10 павильонында Astana EXPO (Қазақстан) көрмесінде ұсынылған ғалымдардың бейнелері гендерлік теңдестірілген ретінде ғылымды қандай дәрежеде көрсететінін анықтады. Нәтижелер барлық еуропалық мемлекеттердегі ерлерге қатысты әр түрлі деңгейдегі ғылым туралы гендерлік көзқарастарды көрсетті, бірде-бір павильон-елде жыныстар теңдігі туралы түсініктері болған жоқ. Алынған нәтижелер гендерлік теңдік туралы, оның ішінде ғылыми дипломатия саласында хабардарлықты арттыру қажеттігін куәландырады.

Мақаланың толық нұсқасына осы жерде қолжетімді