Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Қазақстандағы жоғары білім саласындағы көшбасшылық және басқару мәселелерін зерттеу жобасы

Қазақстандағы жоғары білім саласындағы көшбасшылық және басқару мәселелерін зерттеу жобасы

Қазақстандағы жоғары білім саласындағы көшбасшылық және басқару мәселелерін зерттеу жобасы

Мәртебесі: ағымдағы жоба (2018 – 2020)

Ғылыми тобы:

Назарбаев Университетінің Жоғары білім беру мектебі

Адиль Аширбеков, MA
Дархан Билялов, PhD (бірлескен ғылыми жетекші)
Алима Ибрашева, PhD
Дилрабо Джонбекова, PhD
Кайрат Куракбаев, PhD
Мерей Муссабаева, PhD student
Виктория Рыдченко, PhD student
Аида Сагинтаева, PhD

Пенсильвания Университетінің Жоғары білім беру мектебі

Мэттью Хартли, PhD (ғылыми жетекші)
Питер Экель, PhD

Жобаның сипаттамасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі Қазақстандағы жоғары оқу орындарына кеңейтілген автономияларды қамтамасыз етті. Бұл жоба автономияларының төрт негізгі бағыттарын қарастырады:

  • оқу бағдарламалары;
  • адами ресурстар;
  • қаржы;
  • жұмыс істеуі.

Университеттертің автономияларын кеңейту басты мақсаты емес, бірақ институционалды жақсарту механизмі болып табылады. Институционалдық автономия ЖОО-ларына мен олардың көшбасшылығына жаңа жобаларды іске асыруға, өнімділікті арттыруға, тиімділікті көтеруге, жаңа стратегияларды әзірлеуге қамтамасыз етеді. Бұл институционалдық инновацияны ынталандыру және басқару үшін жаңа рөлдерді дамытуды ынталандырады.

Зерттеу сұрақтары
 
    • 1. Автономияны кеңейтудің нәтижелері бойынша қазақстандық ЖОО-да қандай процестің негізгі ағымында инновациялары жүреді?
      • Инновациялық қызметті қолдау және көтермелеу мақсатында университеттерде институционалдық мәдениет пен құрылымның қандай өзгерістері жүзеге асырылды?
      • – Инновацияны дамытуда көшбасшылардың рөлі қандай болып табылады? Лидерлердің қандай түрі жетекші рөл атқарады және олар инновацияны ынталандыру үшін қандай шаралар қабылдайды
    • 2. Автономия тұрғысынан инновацияға қандай кедергі болды?
      • Қандай құрылымдық кедергілер бар? Университеттер аясында қандай мәдени кедергілер орын алады?
      • Оларды жеңу үшін қандай шаралар қабылданды?
    • Инновациялар түріне байланысты инновацияларды енгізу процесстері қандай дәрежеде және қандай аспектілеріне қарай ерекшеленеді (автономияның 4 саласы)?