Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Сулучини Пасер

Профиль

Сулучини Пасер
Позиция:
Профессор
Specializations:
Inclusive education
артқа

Білімі:
Инклюзивті білім беру саласындағы PhD, 2004ж.
Христос Шіркеуінің Кентербери университеті, Ұлыбритания    
«Инклюзивтік білім берудің тұрақты дамуын түсіну: Оңтүстік Африканың ауылдық жерлеріндегі мектептерден мен оның қауымдастықтарынан алынған сабақтар»
Инклюзивті білім беру саласындағы білім беру Магистрі (M.Ed) 1996 ж.(үздік)
Натальуниверситеті, Оңтүстік Африка «Оңтүстік Африкадағы кереңдер инклюзиясы»
 Тақырыптық бағыттары:
Инклюзивті білім беру
Арнайы білім беру
Мүгедектікті зерттеу
Білім берудегі нәміл және этникалық қатыстылық
Зерттеу тақырыпшалары
Дамушы елдердегі инклюзивті білім беру; инклюзивті білім беру саясаты және тәжірибесі; мүгедектік және білім берудегі ерекше қажеттіліктер; білім берудегі әртүрлілік
Географиялық аймақтар:
Азия, Африка, Таяу Шығыс, Европа
Қаржыландырылған жобалар:
Сириядан Квинследке барған босқын-балалардың инклюзиясы - ГриффитУниверситеті
Монғолиядағы маргиналды топтарға инклюзивті білім беруді бағалау (2017 жыл) – Азия даму банкі
Эфиопиядағы инклюзивті білім берудің ресурстық орталықтарына жағдайлық талдау (2013 ж.) - Финляндия Сыртқы істер министрлігі.
Камбоджадағы инклюзивті білім беру курстарына жағдайлық талдау (негізгі зерттеуші) - Чехия Даму Корпорациясымен қаржыландырылады (2012 жылдың қазаны - 2013 жылдың наурызы) – Каритас
Англиядағы ерекше білім беру қажеттіліктері мен этностық қатыстылық (2005-2006 жж.) – Білім беру Департаменті
Солтүстік Ирландияда оқушыларды оқытудың бірыңғай қиынтықтарымен (MLD) қамтамасыз ету (2003 ж.) –Солтүстік Ирландияның білім беру бойынша кеңесі
Англияның сыныптан тыс арнаулы мектептерінен қайтып оралған студенттердің нәтижелері мен бағыттары(2003) –Жергілікті өзін-өзі басқару Агенттігі

Жарияланымдар:


Кітаптар мен кітап тараулары

 

  • Pather, S. and Slee, R. (2018). ‘Dilemmas in the Field: Doing Inclusive Education Elsewhere’ In Slee, R., Best, M. and Corcoran, T. (2018). Studies in Inclusive Education. Netherlands: Sense Publishing
  • Pather, S. (2017). ‘Urban Education and Inclusion in Africa: Section Editor’s Introduction’. In Pink, W.T. and Noblit, G.W. Second Handbook of Urban Education. New York: Springer.
  • Pather, S. (2013). ‘Evidence on Inclusion and Support for Learners with Impairments in Mainstream Schools in South Africa: off the policy radar?’ In Singal, N. Disability, Poverty and Education. Oxon: Routledge.
  • Pather, S. (2008) ‘Demystifying the notion of ‘inclusion’ in the context of a rural school and its communities in South Africa’ In Muthukrishna, A. (Ed.) Educating for social justice and inclusion: pathways and transitions in an African context. New York: Nova Science Publishers.
  • Pather, S. (forthcoming, April 2019). Inclusive Education in the Developing World. Melbourne: Springer.
  • Pather, S. and Slee, R. (Eds) (forthcoming, Sept 2018). Inclusive Education in Africa. Netherlands: Sense Publishing
  • Pather, S. Gizachew, S. and Tadesse, A. (in press). The role of Itinerant teachers in Resource Centres in Ethiopia. Oxford Encyclopedia for School reform. Oxford University Press.

 

Journal Articles

  • Pather, S. (2011). Evidence on Inclusion and Support for Learners with Impairments in Mainstream Schools in South Africa: off the policy radar? International Journal of Inclusive Education (special edition).
  • Pather, S. and Nxumalo, C. (2011).’Challenging Understandings of Inclusive Education Policy Development in Southern Africa through Comparative Reflection. International Journal of Inclusive Education (special edition).
  • Šiška,J., van Swet, J., Pather, S. and Rose, D. (2011). From Vision to Reality: managing tensions in the development and implementation of an international collaborative partnership programme for institutional change and sustainable development in inclusive education. International Journal of Inclusive Education. (special edition).
  • Pather, S. (2007) ‘Demystifying inclusion: Implications for more sustainable inclusive practice’. International Journal of Inclusive Education. Vol 11, Issue 5&6, Pp.627 – 643.
  • Pather, S.(2004) 'Attempts to achieve development in education through partnerships: interrogating notions and methods of building local capacity from the inside' The Development Education Journal, 10 (2) pp 15–17.

 

Research Project Reports

  • Pather, S. and Dovdondor, U. (February 2017). Sustaining Access and Quality Education of Education During Economic Difficulties: Inclusive Education. Manila: Asian Development Bank
  • Pather (2016). Collection of Base-line data for WP 2 DISEN Pathway (Part 1) Institution Interviews. Canterbury. Canterbury Christ Church University.
  • Pather, S. (2013). Situation Analysis of Resource Centres. Ethiopia: Ministry of Education
  • Pather, S. and Siska, J. (2012). Situation Analysis of Inclusive Education Training Courses in Cambodia. Prague: Caritas.
  • Lindsay, G.; Pather, S.; Strand, S. (2006) SEN and Ethnicity: a Literature Review. DfES Research report
  • Fletcher-Campbell, F. and Pather, S. (Oct 2003). Outcomes and Destinations of Pupils on Return from Out Authority Special Schools, LGA Report, NFER: Slough
  • Pather, S. (2003) Understanding Sustainable Inclusive Education Development: Lessons from a School and its Communities in Rural South Africa. Unpublished PhD Thesis. Canterbury Christ Church University, UK.
  • Muthukrishna, A., Schoeman, M., Ntombela, T., and Pather, S. (2000). Developing Sustainable Inclusive Education Policy and Practice in South Africa. UNESCO report. Faculty of Education, University of Natal, Durban