Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Наурин Дурани

Профиль

Наурин Дурани
Позиция:
Профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)705814
Specializations:
School education
артқа

Білімі:

Білім беру саласының DPhil, 2008ж.

Сассекс университеті, Брайтон, Ұлыбритания

«Оқу жоспары және білім алушылардың сәйкестігін құру: Пакистандық жағдаяттық зерттеу (Case Study)», ғылыми жетекшісі: профессор Майред Данн

MSc Білім берудегі әлеуметтік зерттеу әдістері, 2005 ж.

Сассекс университеті, Брайтон, Ұлыбритания

Жоғары білім берудегі оқыту мен білім беру саласында жоғары оқу орнынан кейінгі сертификат, 2014 ж.

 

 

ЖББМ оқытатын пәндер:

  • EDUC 600 Зерттеу әдістері 1
  • EDUC 670/671Жұмыс жобасы
  • EDUC 600 Зерттеу әдістері11
  • EDSE 690 Диссертациялық зерттеуді дайындау бойынша семинар 1

 

Ғылыми мамандануының тақырыптық бағыттары:

Мектептегі білім беру;

Білім беру социологиясы; білім беруге әлеуметтік, мәдени, саяси және экономикалық әсер ету; саясатты әзірлеу; әлеуметтік және гендерлік қарым-қатынастар бойынша оқу нәтижелері

Зерттеу тақырыпшалары:

Білім беру саласындағы саясат; оқу жоспары; педагогикалық білім беру; гендер; азаматтық; азаматтық білім беру; әлеуметтік әділеттілік

Географиялық аймақтар

Оңтүстік Азия (Пакистан), Сахарадан оңтүстікке қарай Африка және Батыс Африка елдері (Нигерия, Оңтүстік Африка, Руанда және Сенегал), Таяу Шығыс (басып алынған Палестина аумақтары және Ливан) және Еуропа (Ұлыбритания), Қазақстан және Орталық Азия

 

Қаржыландырылған жобалар:

  • Пәкістандағы жоғары білім беру және жастық азаматтық (Зерттеу мүмкіндіктері қоры, Сассекс Университеті, 1494,68£) –негізгі зерттеуші (2017 ж.)
  • Пәкістанның білім беру саясатындағы тіл: саяси ұсыныстар жасау және ақпараттық-насихаттау қызметі (ESRC әсерін жеделдету қоры, 1350£) - Негізгі зерттеуші (2017 ж.)
  • Жанжалдан кейінгі мәнмәтінде мұғалімдерді бітімгершілік іс-шараларға тарту: Руанда және Оңтүстік Африкадағы білім беру саласындағы кірігілерді бағалау (ESRC / DFID қаржыландырады, 453,000.00£) - профессор Юсуф Саид негізгі зерттеуші есебіндегінегізгі бірлескен зерттеуші; (2015-2017 жж.).
  • Пәкістан, Уганда, Мьянма және Оңтүстік Африкадағы білім беру және бітімгершілік қызметі бойынша зерттеу Консорциумы (ЮНИСЕФ Нью-Йорк қаржыландырады, 1 076404 АҚШ доллары), Пәкістандағы негізгі зерттеуші есебіндегі негізгі бірлесіп-зерттеуші және жетекші зерттеуші, профессор Марио Новелли (2014-2016 жж.)
  • Операциялық зерттеулер 2 Нигериядағы әйелмұғалімдерді оқытуға арналған стипендиялық схеманы зерттеу (DFID қаржыландырады, 67,645.00£) –ортақ – негізгі зерттеуші профессор Майред Даннмен бірге (2013-2014 жж.)
  • Төмен және орташа табысы бар елдердегі педагогика, оқу жоспары, оқытутәжірибесі және педагогикалық білім беру (DFID қаржыландырады, 59,757£) - доктор Джо Уестбрук бас зерттеуші есебіндегінегізгі бірлескен-зерттеуші,(2013 жылғы қаңтар-қазан)
  • Білім алуға, сексуалды және репродуктивті іс-әрекеттердегі құқығы үшін белсенді азаматтар есебіндегі (YAC) жастар –(SIDA қаржыландырған, 57,092£) - профессор Майред Данн негізгі зерттеуші есебінен негізгі бірлескен -зерттеуші, (2011-2012 жж.).
  • Дамушы елдердегі дайындалмаған және жеткіліксіз дайындалған оқытушылардың оқыту тиімділігін арттыруға арналған стратегиясының әсері мен экономикалық тиімділігі (AusAID қаржыландырады, 53,801£); негізгі зерттеуші есебінен негізгі бірлескен -зерттеуші, профессор Джон Прайр және доктор Джо Уестбрукпен ынтымақтастықта (2011-2012 жж.).

 

Қаржыландыратын ұйымдар үшін рецензиялаушы:

  • Финляндия Академиясы; Дамыту мақсатындағы зерттеулер бойынша сарапшылар тобының Академиялық бағдарламасы, 2018 жыл
  • Ынтымақтастық Стипендиялық комитеті, Ұлыбритания (2015 жылдан бастап)

 

Жарияланымдар:

  • Kadiwal, L & Durrani, N. (2018): Youth negotiation of citizenship identities in Pakistan: Implications for global citizenship education in conflict-contexts, British Journal of Educational Studies, DOI: 10.1080/00071005.2018.1533099
  • Nishioka, S. and Durrani, N. (2018) Language and cultural reproduction in Malawi: Unpacking the relationship between linguistic capital and learning outcomes. International Journal of Educational Research. https://doi.org/10.1016/j.ijer.2018.09.008
  • Durrani, N. and Halai, N. (2018) Dynamics of gender justice, conflict and social cohesion: Analysing educational reforms in Pakistan. International Journal of Educational Development, 61: 27-39.
  • Halai, A. and Durrani, N. (2018) Teachers as agents of peace? Exploring teacher agency in social cohesion in Pakistan. Compare: A Journal of International and Comparative Education, 48 (4): 535-552.
  • Yusuf, S., Badroodien, Y., Omar, Y., Ndabaga, E., Novelli, M., Durrani, N., Barrett, A., Balie, L., Salmon, T., Singh, M., Utomi, J., Bizimana, B., Rubagiza, J., Ntahomvukiye, C., Kaleeba, A., Habumuremyi, J. M. V. and Rwabyoma, A. S. (2018) The Role of Teachers in Peacebuilding and Social Cohesion in Rwanda and South Africa, ESRC/DFID Research Report, University of Sussex, UK.
  • Dunne, M., Durrani, N., Fincham, K., Crossouard, B. (2017) Troubling Muslim Youth Identities. Nation, Religion, Gender. Basingstoke: Palgrave Macmillan.
  • Durrani, N., Dunne, M., Fincham, K., Crossouard, B. (2017). Pakistan: converging imaginaries in an Islamic nation. In: Dunne, M., Durrani, N., Fincham, K., Crossouard, B., Troubling Muslim Youth Identities: Nation, Religion, Gender. Palgrave MacMillan, Basingstoke (pp. 77–125).
  • Crossouard, B., Dunne, M. and Durrani, N. (2017) Silencing youth sexuality in Senegal: intersections of medicine and morality. Gender and Education. ISSN 0954-0253 http://dx.doi.org/10.1080/09540253.2017.1296115
  • Durrani, N., Halai, A., Kadiwal, L., Rajput, S.K., Novelli, M and Sayed, Y. (2017) Education and Social Cohesion in Pakistan: Summary Report Pakistan. Research Consortium on Education and Peacebuilding, Centre for International Education, University of Sussex.
  • Halai, A. and Durrani, N. (2016) Teacher governance factors and social cohesion: insights from Pakistan. Education as Change, 20 (3): 7-75.
  • Dunne, M., Durrani, N., Crossouard, B. and Fincham, K. (2015) Youth researching youth: reflections from a multi-country study of youth claiming rights to education and sexual reproductive health. In Bastien, S., and Holmarsdottir, H. B. (eds.), Youth at the Margins: Experiences from Engaging Youth in Research Worldwide. Rotterdam: Sense Publishers (pp. 299-316)
  • Durrani, N. (2013) Pakistan: curriculum and the construction of national identity. In: M. Ahmad (Ed.) Education in West Central Asia. Education around the World. London: Bloomsbury Academic (pp. 221-239).
  • Horner, L., Kadiwal, L., Sayed,Y., Barrett, A., Durrani, N. and Novelli, N. (2015) Literature Review: The Role of Teachers in Peacebuilding, Research Consortium, Education and Peacebuilding, Centre for International Education, University of Sussex.
  • Dunne, M., Durrani, N., Humphreys, S., Kaibo, K., Sankey, S. Dauda, M. Akogun, O. and Ezegwu, C. (2014) Operational Research 2: Study of the Female Teacher Training Scholarship Scheme. Oxford: Oxford Policy Management.
  • Dunne, M., Durrani, N., Crossouard, B. and Fincham K. (2014): Youth as active citizens report: youth working towards their rights to education and sexual reproductive health. Project Report. Oxfam Novib/SIDA, The Netherlands.
  • Westbrook, J., Durrani, N., Brown, R. S., Orr, D., Pryor, J., Boddy, J. and Salvi, F. (2014) Pedagogy, curriculum, teaching practices and teacher education in developing countries. Technical Report. EPPI-Centre, Social Science Research Unit, Institute of Education, University of London, London.
  • Orr, D., Westbrook, J., Pryor, J., Durrani, N., Sebba, J. and Adu-Yeboah, C. (2013) What are the impacts and cost-effectiveness of strategies to improve performance of untrained and under-trained teachers in the classroom in developing countries? London: University of London.
  • Durrani, N. and Tariq V.N. (2012) The role of numeracy skills in graduate employability, Education + Training, 54(5), pp 419-434.
  • Tariq, V. N. and Durrani, N. (2012) Factors influencing undergraduates’ self-evaluation of numerical competence, International Journal of Mathematical Education in Science and Technology, 43 (3): 337-356.
  • Durrani, N. and Dunne, M. (2010) Curriculum and national identity: exploring the links between religion and nation in Pakistan, Journal of Curriculum Studies, 42(2): 215 – 240.
  • Durrani, N. with Shah, N. (2010) Language policy, identity and power: the status and teaching of English in Pakistan. In: S. Clarke, P. Dickinson and J. Westbrook (Eds.) The Complete Guide to Becoming an English Teacher. London: Sage. Second Edition (Pp. 324-329).
  • Tariq V. N., Durrani, N., Lloyd-Jones, R., Nicholls, D., Timmins, G. and Worthington, C. (2010) Every Student Counts: Promoting Numeracy and Enhancing Employability. Preston: University of Central Lancashire.
  • Durrani, N. and Tariq, V. N. (2010) Campus-wide: comparing undergraduates’ conceptions of mathematics and their attitudes and approaches to developing numeracy skills. In: D. Green (Ed.) Proceedings of the CETL-MSOR Conference 2009, 7-8 September 2009, The Open University, Milton Keynes. Birmingham: The Maths, Stats & OR Network (Pp 25-30).
  • Durrani, N. and Tariq, V. (2009) Relationships between undergraduates’ mathematics anxiety and their attitudes towards developing numeracy skills and perceptions of numerical competence. Proceedings of the ICERI 2009 International Conference of Education Research and Innovation, 16-18 November, Madrid, Spain, pp. 787-794.
  • Westbrook, J., Shah, N., Durrani, N., Tikly, C., Khan, W. & Dunne, M. (2009) Becoming a teacher: Transitions from training to the classroom in the NWFP, Pakistan, International Journal of Educational Development, 29(4): 437-444.
  • Tariq, V. and Durrani, N. (2009) Every Student Counts: Promoting Numeracy and Enhancing Employability. A National Teaching Fellowship Scheme Project, MSOR Connections, 19(1): 7-11.
  • Durrani, N. and Tariq, V. (2009) Employers’ and students’ perspectives on the importance of numeracy skills in the context of graduate employability. In: D. Green (Ed.) Proceedings of the CETL-MSOR Conference 2008, Lancaster University, 8-9 September 2008. Birmingham: The Maths, Stats & OR Network (Pp. 18-24).
  • Durrani, N. (2008) Schooling the ‘other’: representation of gender and national identities in Pakistani curriculum texts, Compare: A Journal of Comparative and International Education, 38(5): 595-610.
  • Durrani, N. (2007) Forging identities through schooling: tensions and contradictions between religious and national identities in Pakistan, The International Journal of Diversity in Organizations, Communities and Nations, 7(1): 249-256.
  • Durrani, N. (2007) Identity wars in the curriculum: gender and the military in Pakistani national identity. In: F. Leach and M. Dunne (Eds) Education, Conflict and Reconciliation: International Perspectives. Bern: Peter Lang (Pp. 253-268).