Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Мишель Сомертон

Профиль

Мишель Сомертон
Позиция:
Ассистент профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)709383
Specializations:
Inclusive education
артқа

Білімі:

PhD, 2016 ж.,Тасмания Университеті, Австралия, Иэн Хэйлайықты профессор

Тармақтар арасынан оқу: Аутизмнің жоғары функционалды формасымен ауыратын оқушылармен оқуды қабылдауға және мобильді технологияларға арналған оқу бағдарламаларын әзірлеуге байланысты араласу.

 

Білім туралы диплом 2014 - ТасманияУниверситеті, Австралия

Білім беру Бакалавры (үздік), 2011, ТасманияУниверситеті, Австралия, қауымдастырылған профессор Рут Филдинг-Барнсли

Сіздің айтқандарыңыз маңызды емес, сіздің оны қалай айтатындығыңыз маңызды: аутизмі бар балалардағы фонологиялық және визуалды-кеңістіктік өңдеу арасындағы өзара байланысты  зерттеу

ЖББМ оқытатын пәндер::

  • EDSE651 Инклюзивті білім берудің болашағы
  • EDUC600 Зерттеу әдістері
  • EDIE610 Қазақстан мәнмәтіндегі инклюзивті білім беруде көшбасшылықты қолдану EDUC651 Саясат және инклюзивті білім беру
  • EDIE609 Көшбасшылық және инклюзивті білім беру

 

Ғылыми мамандануының тақырыптық бағыттары:

Инклюзивті білім беру

Білім берудегі басқа да тоғыспалы мәселелер

Зерттеу тақырыпшалары:

Инклюзивтілік және оқыту, ақпараттық технологиялар, сандық оқыту және зерттеу, нейро-әртүрлілік, оқу үдерісі

Ғылыми мамандануының географиялық аймақтары (елдер): 

Қазақстан, Австралия, Тасмания

Жарияланымдаржәне  презентациялар:

Мақалалар

  • Somerton, M. (2018). Developing an educational App for students with High Functioning Autism: Synthesising pedagogy and content with technology. Educational Technology Research and Development. (In revision).
  • Vleck, S., Somerton, M., & Rayner, C. (2018). Collaboration: teachers, parents, and allied health professionals supporting students with Autism Spectrum Disorder. The International Journal of Inclusive Education. (submitted)
  • Somerton, M. (2015). Who is Billy possum? The Journal of Digital Learning and Teaching Victoria, 2(2), 45-47.

Book Chapters

  • Makoelle, M., & Somerton, M. (2018). Facilitating Inclusive Teaching and Learning Spaces Through Digital Education Technology. Teaching and Learning Though Digital Technology. IGI Global (awaiting publication)
  • Somerton, M. (Under Contract). Barriers to inclusion. In M. Makoelle & D.H. Toranno (Eds.). Inclusive Education in Kazakhstan: Evolving policies, practices and opportunities, Rotterdam, Netherlands: Sense Publishing.
  • Somerton, M. (Under Contract). Teacher attitudes towards inclusive education in Kazakhstan. In M. Makoelle & D.H. Toranno (Eds.). Inclusive Education in Kazakhstan: Evolving policies, practices and opportunities, Rotterdam, Netherlands: Sense Publishing.
  • Somerton, M. (Under Contract). Role of stakeholders: Non-government organisations. In M. Makoelle & D.H. Toranno (Eds.). Inclusive Education in Kazakhstan: Evolving policies, practices and opportunities, Rotterdam, Netherlands: Sense Publishing.

Software

Somerton, M. (2014). Billy possum’s interactive comprehension (v1.1.2) [mobile application software]. Retrieved from the iTunes store.

Conference Papers

  • Somerton, M. (2017). Re-conceptualising Inclusive Education: school principals' perspectives in post-soviet Kazakhstan. Paper presented at the 2017 Inclusive Education Summit, Adelaide, Australia.
  • Somerton, M., Fielding-Barnsley, R., Rayner, C., & Hay, I. (2015). Embedding Teaching Strategies into iPad Technology to improve Reading Comprehension in students with Autism Spectrum Disorders. Paper presented at the 2014 International Society of Technology and Education Conference. Atlanta, US.
  • Somerton, M. (2015). Educational Software Design for Mobile Technologies – Research and Development of a Literacy App. Paper presented at Conversations on Knowledge for Teaching, Launceston, Australia.