Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Джанет Хелмер

Профиль

Джанет Хелмер
Позиция:
Қауымдастырылған профессор
Жұмыс телефоны:
+7 (7172) 704970
Specializations:
Higher education
артқа

Білімі

EdD: Білім берудегі көшбасшылық, саясат және басқару (мектептегі білім беру)

Миннесота Университеті, Миннеаполис, АҚШ


CAGS: Оқу жоспары және бағалау

Плимут мемлекеттік университеті, Плимут, Нью -Гэмпшир, АҚШ


MEd: Оқу бағдарламаларын құру

Фрэмингем Мемлекеттік колледжі, Фремингем, Массачусетс, АҚШ

ЖББМ оқытатын пәндер:

EDIE 624 Оқыту психологиясы
EDSE 620 Инклюзивті білім берудің болашағы
EDUC 600 Зерттеу әдістеріII (сандық)
EDUC 670/671 Жұмыс жобасы/тағылымдама

Ғылыми мамандануының тақырыптық бағыттары:

Мектепке дейінгі білім беру

Мектептегі білім беру

Инклюзивті білім беру

Білім берудегі басқа да тоғыспалы мәселелер


Зерттеу тақырыпшалары:

Мектепке дейінгі білім беру:ерте сауаттылық, технология

Мектептегі білім беру: оқу жоспары, оқу үдерісі, бағалау, көшбасшылық, мұғалімнің сәйкестігі, әл-ауқат

Инклюзивті білім беру: инклюзивтілік және білім беру, маргиналды халық тобы

Тоғыспалы мәселелер: әл-айқат, білім реформасы және саясат, технология


Ғылыми мамандануының географиялық аймақтары

Қазақстан, Австралия, Камбоджа

Қаржыландырылатын жобалар

Дәлелдемелердің төрт талдауы, 2014, Солтүстік аумақтық балалар комиссиясы және Солтүстік аумақтағы балалар өлімі және оның алдын алу жөніндегі комитет
Тана Папуа: Индонезияның ауылдық / шалғай аудандарындағы әлеуетті дамыту (R14-0314) (Co-PI), 2014 жыл.
Өңірлік бастауыш мектептерде технологияны интеграциялау практикасыпедагогикалық біліктілік қағидасы ретінде (негізгі зерттеуші), 2011ж. Солтүстік аумақты зерттеу және жаңарту бойынша гранттар
ABRACADABRAтехнологиясы:жағдаяттық зерттеу құрылымы: технологияның көмегімен аймақтық және шалғайдағы мектептердегібастапқы сауаттылықты қалай жақсартуға болады, (Co-PI), ChannelSeven балалар зерттеу қорының гранты, 2009 жыл
ABRACADABRA: технологияның көмегімен аймақтық және шалғайдағы мектептерде негізгі сауаттылықты арттыру(Co-PI), 2009 жыл, Торресова бұғазы аралдарының байырғы халқы мен тұрғындарын зерттейтін Австралиялық институт. 26 000 австралиялық доллар.


Жарияланымдар

Senior, K., Helmer, J., & Chenhall, R. (2016). “As long as he’s coming home to me”: Vulnerability, jealousy and violence in young people’s relationships in remote, rural and regional Australia. Health Sociology Review, 25(1). http://dx.doi.org/10.1080/14461242.2016.1157697
Senior, K., Helmer, J., & Vodic, A. (2015). Gangster style, foreigner style: Young people, consumerism, and intergenerational tension in a Cambodian province. International Journal of Humanities and Social Science, 5(2). http://www.ijhssnet.com/journal/index/2951
Helmer, J. & Senior, K., Davison, B. & Vodic, A. (2015) Improving youth sexual health: Making sexuality education a priority. Sex Education: Sexuality, Society and Learning, 15(2), pp.158-171. http://dx.doi.org/10.1080/14681811.2014.989201
Helmer, J., Cunningham, T., & Senior, K., (2014). The need for a comprehensive survey of young people in the Northern Territory. Applied Research In Quality of Life.
Senior, K., Helmer, J., Chenhall, R., and Burbank, V. (2014). ‘Young, clean and safe?’ young people’s perceptions of risk from sexually transmitted infections in remote and regional Australia. Culture, Health, and Sexuality, published online: 28 Feb 2014 http://dx.doi.org/10.1080/002206
Wolgemuth, J.R., Abrami, P., Helmer, J., Savage, R., Harper, H., and Lea, T. (2014). Examining the impact of ABRACADABRA on early literacy in North Australia: Animplementation fidelity study. The Journal of Educational Research, 299-311. http://dx.doi.org/10.1080/00220671.2013.823369
Wolgemuth, J.R., Harper, H., Hernandez, P.R. and Helmer, J. (2013) ‘Cultural validity of the group reading assessment and diagnostic evaluation level K phonological awareness scale for indigenous Australians’, Int. J. Quantitative Research in Education, 1 (3), pp.229–250
Helmer, J., Harper, H., Lea, T., Wolgemuth, JR, Chalkiti, K. (2013). Challenges of conducting systematic research in remote settings. Asia Pacific Journal of Education. http://www.tandfonline.com/loi/cape20#.UfoGO9IyaKI
Aquino, D., Marley, J.V., Senior, K., Leonard, D., Joshua, A., Huddleston, A., Ferguson, H., Helmer, J., Hadgraft, N., & Hobson, V. (2013). Early Childhood Nutrition and Anemia Prevention Project. Darwin: The Fred Hollows Foundation, Indigenous Australia Program, 2013.
Wolgemuth, J.R., Savage, R., Helmer, J., Harper, H., Lea, T., Abrami, P.C., Kirby, A., Chalkiti, K., Morris, P., Carapetis, J., and Louden, W.J. (2013). ABRACADABRA aids Indigenous and non-Indigenous early literacy in Australia: Evidence from amultisite randomized controlled trial. Computers in Education, 67, 250-267.
Helmer, J. (2013). Contact Children’s Mobile Service: Evaluation Report. Darwin, NT: Menzies School of Health Research, Centre for Child Development and Education.
Harper, H., Helmer, J., Lea, T., Chalkiti, K., Emmett, S., Wolgemuth, J. (2012). ABRACADABRA: Magic under which conditions? C