Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Gulmira Qanay

Профиль

Gulmira Qanay
Позиция:
Постдокторант
Жұмыс телефоны:
+7(7172)705953
Specializations:
School education
артқа

Гүлмира Жоғары білім беру мектебінің посдокторанты. Өзінің кәсіби жолын Қазақстанның жоғарғы оқу орындарында тәлімгерлік мен әкімшілік қызметтерден бастаған. 2019 жылы Талап стипендиялық бағдарламасымен Кембридж университетінің Білім беру факультетінде (Ұлыбритания) Білім саласындағы философия докторы дәрежесін қорғап келді. Гүлмираның докторлық диссертациясы “Қазақстан мектептерінде ұстаз көшбасшылығын дамыту” мәселесіне арналған. Қазіргі таңда, ол бірнеше қазақстандық және британдық ұйымдармен қосылып, Қазақстанның орта мектептерінде “Қазақстан ұстаздарының көшбасшылығы” бастамасын енгізіп, оған мониторинг жасауда. Аталмыш бастамаға Қазақстанның төрт қаласындағы 16 мектеп басшылары, 32 мектеп басшыларының орынбасарлары және 180 ұстаз қатысуда. Сонымен қатар, Гүлмира “Қазақстан мектептеріне жан басына қаржыландыруды енгізу” тақырыбында жүргізіліп жатқан зерттеу тобының (Др Али Айт Си Мхамед пен Др Лиз Уинтер жетекшілігімен) мүшесі. Гүлмираның зерттеулері халықаралық және жергілікті, соның ішінде Халықаралық ұстаз көшбасшылығы мен Педагогикалық диалог, журналдарында жарық көрді.

 

Білімі

  • Білім саласындағы философия ғылымдарының докторы (PhD), Кембридж университеті, Ұлыбритания
  • Білім саласындағы көшбасшылық пен менеджмент магистрі (үздік), Ворвик университеті, Ұлыбритания
  • Аударма ісінің магистрі (үздік), Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық қатынастыр және әлем тілдері университеті, Қазақстан
  • Лингвист: ағылшын тілі мұғалімі, бакалавр дәрежесі (үздік), Абылай хан атындағы Қазақ Халықаралық қатынастыр және әлем тілдері университеті, Қазақстан

 

Ұйымдарға мүшелігі және қоғамдық қызметі

  • Қазақстан Білім беру саласындағы зерттеу қоғамдастығының мүшесі (KERA), Қазақстан
  • Америка Білім беру саласындағы зерттеу қоғамдастығының мүшесі (AERA), АҚШ
  • Кембридж университеті Қазақ қоғамдастығының президенті (2017-2018), Ұлыбритания

 

Зерттеу аясы

  • Мектеп көшбасшылығы мен менеджменті
  • Ұстаз көшбасшылығын дамыту
  • Ұстаздардың кәсіби білім алуы
  • Мекеме ішіндегі кәсіби даму

 

 Зерттеу жобасы(лары)

  • “Қазақстан ұстаздарының көшбасшылғы” бастамасы - ҚБҚ “Бәріне арналған мектеп” (Қазақстан), Сорос-Қазақстан қоры (Қазақстан) және ХартсКем ұстаздардың кәсіби қауымдастығымен (Ұлыбритания) бірге ынтымақтастықта іске асып жатқан зерттеу жобасы – Зерттеу тобының жетекшісі
  • “Жан басына қаржыландырудың Қазақстан мектептеріне енгізілуі”, Назарбаев университеті Жоғары білім беру мектебі – Зерттеу тобының мүшесі

 

Басылымға шыққан мақалалары

  • Qanay, G., Ball, Sh., Anderson-Payne, E., Barnett, P., Kurmankulova, K., Mussarova, V., Kenzhetayeva, G. and Tanayeva, A. (2019). Developing teacher leadership in Kazakhstan. International Journal of Teacher Leadership, 10(1), pp.53-64 – published https://www.cpp.edu/~ceis/education/international-journal-teacher-leadership/current-issues.shtml
  • Kanayeva, G. and Tulegenova, B. (2017). The teacher-led development work approach: developing criteria-based assessment for 9th form biology classes. Pedagogical dialogue, 1(19), pp. 110-119 – published

https://cpm.kz/ru/pedagogical-dialogue/magazine-pedagogical-dialogue/643787/

 

Конференцияларға қатысуы мен қонақ ретінде берген дәрістері

  • Qanay, G. (2019). Developing teacher leadership in Kazakhstan. Guest speech at the conference of Soros-Foundation, Almaty, Kazakhstan
  • Qanay, G. (2019). Facilitating teacher collaboration and school networking in Kazakhstan. Paper presented at annual conference of the HertsCam Network, Stevenage, United Kingdom
  • Qanay, G. (2019). Introducing teacher leadership in four schools in Kazakhstan.  Paper presented at the Leadership for Professional Learning symposium (LfPL), Cambridge, United Kingdom.
  • Qanay, G. (2019). Women and social activism in Kazakhstan. Guest speech at the annual conference at Murray Edwards College, Cambridge, United Kingdom
  • Qanay, G. (2018). School Leadership in Kazakhstan. Guest speech at the teachers’ annual conference, Taraz, Kazakhstan
  • Qanay, G. (2018). Teacher Leadership Development in Kazakhstan. Online presentation at the regional conference on practitioner research, Taraz, Kazakhstan
  • Kanayeva, G. (2018). Developing non-positional teacher leadership in schools in Kazakhstan. Paper presented at the annual meeting of the American Educational Research Association (AERA), New York, USA
  • Kanayeva, G. (2018). Leadership development in schools in Kazakhstan. Paper presented at the 5th Annual Research Forum for Central Asia, London, United Kingdom
  • Kanayeva, G. (2017). A non-positional teacher leadership in Kazakhstan. Paper presented at the annual meeting of the European Educational Research Association (EERA), Copenhagen, Denmark
  • Kanayeva, G. (2017). Developing non-positional teacher leadership in schools in Kazakhstan. Online lecture for the students of Nazarbayev University Graduate School of Education, Astana, Kazakhstan
  • Kanayeva, G. (2017). Participatory action research in four teacher leadership development in schools in Kazakhstan. Paper presented at the Inaugural conference of the Kazakhstan Educational Research Association, Astana, Kazakhstan
  • Kanayeva, G. (2016). The concept of non-positional teacher leadership. Paper presented at the annual practitioner conference of Nazarbayev Intellectual Schools, Astana, Kazakhstan