Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Филиз Полат

Профиль

Филиз Полат
Позиция:
Профессор
Жұмыс телефоны:
+77172706395
Specializations:
Higher education
артқа

Білімі:
Ph. D.    Адами коммуникация и кереңдік
Білім беру мектебі, Манчестер университеті, Манчестер, Ұлыбритания. (1998ж.)
M.Ed.   Білім беру қажеттіліктер Орталығы
Білім беру мектебі, Манчестер университеті. (1994ж.)
M.Sc.   Психологиялық кеңес беру және жетекшілік
Білім беру факультеті, Таяушығыс техникалық университеті (METU), Анкара, Түркия. (1994ж.)
B.Sc. (үздік) Психологиялық кеңес беру
Білім беру факультеті, Таяушығыс техникалық университеті (METU), Анкара, Түркия. (1991ж.).
ЖББМ оқытатын пәндер:
EDUC740: Доктор дәрежесін ізденушілерге арналған семинар
EDIE691: Тақырып бойынша семинар II
Тақырыптық бағыттар
Білім берудегі инклюзивтілік
Арнайы білім беру
Инклюзивтілік және әлеуметтік әділеттілік
Мектеп психологиясы
Зерттеу тақырыпшалары
Әлеуметтік әділеттілік және әлеуметтік интеграция; Мүгедектердің құқықтары; Балалардың құқықтары; Төмен жастағы балалар қауымдастығындағы инклюзивтілік; Инклюзивтілік және ерекше қажеттіліктері бар студенттерге арналған білім беру технологияларын, оның ішінде ШКЖ, ежіктеп оқу және есту қабілетінің бұзылуы; Маргиналды топтарға қатысты көзқарастар мен өзгерістер; Инклюзивтік және оқыту стратегиясы; Инклюзивтілік және жетістікке жету; Мектеп психологиясы; Психологиялық кеңес беру; Әлеуметтік және эмоционалдық әл-ауқат.
Географиялық аймақтар
Европа, Таяу Шығыс, Азия, Африка
Қаржыландырылатын таңдамалы жобалар
«Гонконгтегі бастауыш және орта мектептердегі балалар құқығы саласындағы білім». Негізгі бірігіп-зерттеуші. ЮНИСЕФ Гонконгтық комитеті(300 000 гонконгтық доллар).
«Гонконгта балалардың құқығы саласындағы оқытуды жүзеге асыру бойынша негізгі мүдделі тараптардың пікірлері». Негізгі зерттеуші. Шағын зерттеулер қоры, Гонконг университеті (73 000 гонконг доллары).
«Cимволикалық ойын және инклюзивті сыныптарда аутизмі бар төмен жастағы балалардың әлеуметтік дамуы».Шағын зерттеу гранты, Гонконг Университеті (58 000 гонконгдоллары)
«Жалпымектептік тәсілдер аясында оқу ассистенттерін тиімді пайдалану: рөлі, оқытушыларды басқару және даярлау». Негізгі зерттеуші. Қолданбалы зерттеулерді қаржыландыру, Гонконг Университеті (119 773,5 гонконгдоллары)
«Танзаниядағы инклюзивтілік индекстін құру».Төмен табысты елдерде сапалы білім беруді енгізу бойынша зерттеу бағдарламасы Консорциумы қаржыландырады (EdQual). Негізгі зерттеуші. Халықаралық даму департаменті (DFID) және EdQual. (20 000 £)
«Инклюзивтілікті қолдауға арналған STEP-INғылыми пәндерін оқыту». Негізгі бірігіп-зерттеуші. Оқыту және мектепті дамыту агенттігі (TDA) қаржыландырады. (19405 £)
«Уэльстегі балалар мен жастарға арналған психологиялық кеңес берудегі ғылыми зерттеулер». Уэльс Ассамблеясының Үкіметі қаржыландырады (DELLS). Негізгі бірігіп зерттеуші. (70422 £).
«Қаржылық зерттеулер институты, қаржылық зерттеулер бойынша сертификаттық және дипломдық пәндерді бағалау және олардың жастардың өміріне әсері». Қаржылық зерттеулер институты қаржыландырады. Зерттеуші топ. (370 000 £).
«Серіктестік зерттеулер: пайдаланушылардың зерттеу жобасына қатысуды талқылауы». Еуропалық әлеуметтік зерттеулер кеңесі (ESRC) қаржыландырады. Негізгі бірігіп зерттеуші. (61 914,2 £)
«Англия мен Уэльстегі орта мектептерде жеке терапевтік кеңес беру қызметтерін ұсыну». Манчестер университеті қаржыландырады. Негізгі бірігіп зерттеуші (10 000)
«Оқушылардың үлгерімі және инклюзивтілік». Білім беру және кәсіптік оқыту департаменті (DfES) қаржыландырады. Негізгі бірігіп зерттеуші. (160 000 £).
«Арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды оқыту стратегиялары мен тәсілдері: шолу зерттеуі». Білім беру және кәсіптік оқыту департаменті (DfES) қаржыландырады. Ғылыми топ (40 000 £).
«Бирмингем және Солихаллда оқуда қиындықтары және / немесе мүгедектігі бар 16-19 жас аралығындағы оқушылардыоқыту мен даярлауға шолу». Білім беру мен кәсіптік білім беру жөніндегі Бирмингем және Солихалл кеңесі қаржыландырады,Англия. Негізгі зерттеуші. (30 000 £).
«16 жастан жоғары арнайы білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың ауысуы: 1ағым». Білім беру және кәсіптік оқыту департаменті (DfES) қаржыландырады. Бас бірігіп зерттеуші және жетекші. (650 000 £).
«Эмоционалдық, мінез-құлық және әлеуметтік қиындықтары бар жасөспірімдерге арналған мектеп-интернаттың бұрынғы оқушыларына стационарлық көмек көрсетудің ұзақ мерзімді әсері» (EBSD). Бірлескен зерттеуші. Ньюджент кешенді көмек қоғамы қаржыландырады, Ливерпуль, Англия. Бірлескен зерттеуші: (25 000 £).
«Оқыту бойынша көмекшілерді басқару, рөлі және даярлау». Білім беру және жұмыспен қамту Департаменті (DfEE) қаржыландырады. Жетекші зерттеуші. (47,500 £)
Қаржыландыратын ұйымдар үшін рецензиялаушы:
Таяу шығыс техникалық университетігрантының рецензенті, Түркия, шағын гранттардың рецензенті, 2018 жыл.
Стамбұл Техногородкагрантының рецензенті, Стамбұл университеті, 2015 жыл
Больцано автономды провинциясыгрантының рецензенті, Солтүстік Италия (Provincia Autonoma Di Bolzano - Alto Adige / Autonome Provinz Bozen - SÜDTIROL) (2012 жыл).
Австрия ғылыми қорының грантының рецензенті(Der Wissensehaftsfonds - FWF) (2011 ж.)
Экономикалық және әлеуметтік зерттеулер бойынша Кеңес грантының рецензенті, (ESRC) (2006/2007 ж.)
Wellcome Trust грантының рецензенті (2006 ж.)
Таңдамалы жарияланымдар

 

  • “Child Rights Education in Primary and Secondary Schools in Hong Kong”. Co-Principal Investigator. Hong Kong Committee for UNICEF (HK$ 300, 000).
  • “Key stakeholders’ perspectives on implementation of Children’s Rights Education in Hong Kong”. Principal Investigator. Small Research Fund, University of Hong Kong (HK$ 73, 600).
  • “Symbolic Play and Social Development of Young Children with Autism Spectrum Disorder in Inclusive Classrooms” Principal Investigator. Small Research Grant, University of Hong Kong (HK$ 58,000)
  • “The Effective Use of Teaching Assistants within Whole School Approach: The Role, Management and Training of Teaching Assistants. Principal Investigator. Basic Research Seed Funding, University of Hong Kong (HK$ 119,773,5)
  • "Developing Index for Inclusion in Tanzania". Funded by a Research Programme Consortium on Implementing Quality Education in Low Income Countries (EdQual). Principal Investigator. Department for International Development (DFID) and EdQual. (£20,000)
  • "STEP-IN - Science Teaching for Promoting Inclusion". Co-investigator. Funded by the Training and Development Agency for Schools (TDA). (£19,405)
  • "Research Study into the counselling services available to children and young people in Wales". Funded by The Welsh Assembly Government (DELLS). Co-investigator. (£70,422).
  • "Institute of Financial Studies Longitudinal Evaluation of the Certificate and Diploma Courses in Financial Studies and its impact on young people's lives". Funded by Institute of Financial Studies. Research team. (£370,000).
  • "Partnership Research: Negotiating User Involvement in Research Design". Funded by European Social Research Council (ESRC). Co-investigator. (£61,914.2)
  • "Provision of individual therapeutic counselling services in secondary schools in England and Wales". Funded by University of Manchester. Co-investigator. (£10,000)
  • "Pupil Achievement and Inclusion". Funded by the Department for Education and Skills (DfES). Co-investigator. (£160,000).
  • "Teaching strategies and approaches for pupils with special educational needs: Scoping study". Funded by Department for Education and Skills (DfES). Research Team (£40,000).
  • "Review of education and training for learners aged 16-19 with learning difficulties and/or disabilities in Birmingham and Solihull". Funded by Birmingham and Solihull Learning and Skills Council, England. Principal Investigator. (£30, 000).
  • "Post-16 transitions of pupils with special educational needs: Wave 1". Funded by Department for Education and Skills (DfES). Co-investigator and Manager. (£650, 000).
  • "Long term impact of residential provision for former pupils of residential school for young boys with emotional, behavioural and social difficulties (EBSD)". Co-investigator. Funded by Nugent Care Society, Liverpool, England. Co-investigator: (£25,000).
  • "The management, role and training of learning support assistants". Funded by the Department of Education and Employment (DfEE). Lead Researcher. (£47,500)

 

Reviewer for Funding Bodies:

  • Grant reviewer for Middle East Technical University, Turkey, Small Grant Reviewer, 2018.
  • Grant Reviewer for Istanbul Technocity, the University of Istanbul, 2015.
  • Grant reviewer for the Autonomous Province of Bolzano, Northern Italy (Provincia Autonoma Di Bolzano − Alto Adige / Autonome Provinz Bozen − SÜDTIROL) (2012).
  • Reviewer Grant reviewer for Austrian Science Foundation (Der Wissensehaftsfonds - FWF) (2011)
  • Reviewer Grant reviewer for the Economic and Social Research Council (ESRC) (2006/2007)
  • Reviewer Grant reviewer for Wellcome Trust (2006)

Selected Publications

  • Polat, F. & Erduran, S. (2016). It Takes a Village: Including Diversity of Pupils’ Needs in Science Classes. Journal of Education for Life (Yaşadıkça Eğitim Dergisi), 30 (1), 1 -20.
  • Polat, F., (2011). Inclusion in Education: A Step Towards Social Justice? An invited Journal article in Special Issue (Education Quality for Social Justice: Addressing Disadvantage) of International Journal of Educational Development, 31(1), 50-58.
  • Polat, F. (2010). Dare to Dream? Towards a Social Model of Disability. Hong Kong Special Education Forum, Vol.12, April, 49-59.
  • Patison, S., Rowland, N., Cromarty, K., Richards, K., Jenkins, and Polat, F. (September, 2009). School counselling in Wales: Recommendations for good practice. Counselling and Psychotherapy Research Journal, 9(3), 169-173
  • Erduran, S., Polat, F., Raveaud, N. (2008). Science teaching for promotion Inclusion (Step-In): professional development through evidence-based peer collaboration (40pp). Booklet and DVD. Bristol: University of Bristol.
  • Farrell, P., Dyson, A., Polat, F., Hutcheson, G. and Gallanaugh, F. (2007). Special educational needs and pupil achievement in English Schools. Journal of Research in Special Educational Needs (JORSEN), Vol. 7(3), 172-178.
  • Polat, F. (2006). The Turkish adaptation of the Meadow / Kendall social-emotional assessment inventories for deaf and hearing-impaired students. American Annals of the Deaf, Spring Issue, 151 (1), 32-41.
  • Farrell, P., Dyson, A., Polat, F., Hutcheson, G. and Gallanaugh, F. (2007). The relationship between inclusion and academic achievement in English mainstream schools. School Effectiveness and School Improvement: An International Journal of Research, Policy and Practice, Vol. 18(3), 335-352.
  • Farrell, P., Dyson, A., Polat, F., Hutcheson, G. and Gallanaugh, F. (2007). Inclusion and achievement in mainstream schools. European Journal of Special Needs Education, 22 (2), 131-145.
  • Jenkins, P. and Polat, F. (2006). The Children Act 2004 and implications for counselling in schools. Invited publication to Special Issue - (Every Child Matters and Children Act 2004)- of Pastoral Care in Education, 24 (2), 7-14.
  • Dyson, A., Farrell, P., Polat, F., Hutcheson, G. and Gallanaugh, F. (2006). But what about others? Patterns of student achievement in inclusive schools. In 'Included or Excluded', pp.115-128. Forwarded by Baroness Warnock and Edited by Ruth Cigman. London: Routledge.
  • Polat, F. and Jenkins, P. (2005). Provision of counselling services in secondary schools: A survey of LEAs in England and Wales. Pastoral Care in Education, 23 (4), 17-24/
  • Dyson, A., Farrell, P., Polat, F., Hutcheson, G., and Gallanaugh, F. (2004). Inclusion and Pupil Achievement. London: DfES Publications (ISBN 1 84478 319 7).
  • Polat, F., Kalambouka, A., and Boyle, B. (2004). After secondary school, what? The transition of deaf young people from school to independent living. Deafness and Education International, 6(1), 1-18.
  • Davis, P. and Florian, L. in association with Ainscow, M., Byers, R., Dee, L., Dyson, A., Farrell, P., Hick, P., Humphrey, N., Jenkins, P., Kaplan, Kershner, R., I., Palmer, S., Parkinson, G., Polat, F., Reason, R., and Rouse, M. (2004-Contributers are listed alphabetically). Teaching strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study. London: DfES Publications (ISBN 1 844478 183 6).
  • Polat, F. (2003). Factors affecting psychosocial adjustment of deaf students. Journal of Deaf Studies and Deaf Education, 8(3), 325-339.
  • Farrell, P. and Polat, F. (2003). The long term impact of residential provision for pupils with emotional and behavioural difficulties. European Journal of Special Needs Education, 18(3), 277-292.
  • Polat, F., Kalambouka, A., and Boyle, B. (2002). Building tomorrow together: Planning effective transition for pupils with special needs. In P. Farrell and M. Ainscow (Eds.), Making Special Education Inclusive. London: David Fulton Press (pp. 195-204).
  • Kalambouka, A. and Polat F. (2002). Review of ‘Smoothing the transfer for pupils with learning difficulties’ by Dorothy Smith. British Journal of Special Education, 29(1), 55.
  • Polat, F., Kalambouka, A. and Boyle, Bill (2002). What schools do to facilitate the transition of students with special educational needs from school to adult life: Findings from the first phase of a longitudinal study. Invited publication to the Special Edition of The Journal of the International Association of Special Education, 4(2), 17-41.
  • Polat, F. and Farrell, P. (2002). What was it like for you? Former pupils’ reflections on their placement at a residential school for pupils with emotional and behavioural difficulties. Journal of Emotional and Behavioural Difficulties, 7(2), 97-108.
  • Polat, F., Kalambouka, A., Boyle, B. and Nelson, N. (2001). Post – 16 Transition of Pupils with Special Educational Needs: Wave one of the National Longitudinal Study. London: DfES Publications (ISBN 1 84185 636 3).
  • Farrell, P., Balshaw, M. and Polat, F. (2000). The work of learning support assistants in mainstream schools: Implications for educational psychologist. Educational and Child Psychology, 17(2), 66-76.
  • Polat, F. (2001). Changing attitudes of school psychologists towards pupils with special educational needs in Turkey. European Journal of Special Needs Education, 16(1), 55-64.
  • Farrell, P., Balshaw, M. and Polat, F. (1999). The Management, Role and Training of Learning Support Assistants. London: DfEE Publications (ISBN 1 84185 068 3).
  • Polat, F. (1995). “İşitme engellilerin eğitiminde kullanılan yöntemler (Communication approaches used in education of hearing-impaired students – in Turkish). Özel Eğitim Dergisi (Special Education Journal), 2 (1), 24-32.

Research reports:

  • Polat, F., and Pang, H. (2010). The Effective Use of Teaching Assistants within Whole School Approach: The Role, Management and Training of Teaching Assistants. Unpublished Research Report (62 pages). University of Hong Kong, Hong Kong.
  • Polat, F. (2010). Tackling barriers to inclusion caused by attitudes towards inclusion in Tanzania. Special Issue on Inclusive Education, Education Insights: Research Findings for Development Policymakers and Practitioners, June, Issue 81, p.4.
  • Polat, F and Kisanji, J. (September, 2009). Inclusive Education: A Step Toward Social Justice. A Research Programme Consortium on Implementing Quality Education in Low Income Countries (EdQual) Working Paper. EdQual (www.edqual.org) (19pp).
  • Patison, S., Rowland, N., Cromarty, K., Richards, K., Jenkins, P., Cooper, M., Polat, F., and, Couchman, A. (2007). Counselling in Schools: A Research Study into Services for Children and Young People in Wales (commissioned by the Welsh Assembly Government). Leicestershire: British Association for Counselling and Psychotherapy.
  • Dyson, A., Farrell, P., Polat, F., Hutcheson, G., and Gallanaugh, F. (2004). Inclusion and Pupil Achievement Research Brief (No: RB578). London: DfES Publications (ISBN 1 84478 319 7).
  • Jenkins, P. and Polat, F. (2004). Provision of individual therapeutic counselling at secondary schools in England and Wales. University of Manchester: Manchester.
  • Davis, P. and Florian, L. in association with Ainscow, M., Byers, R., Dee, L., Dyson, A., Farrell, P., Hick, P., Humphrey, N., Jenkins, P., Kaplan, Kershner, R., I., Palmer, S., Parkinson, G., Polat, F., Reason, R., and Rouse, M. (2004-Contributers are listed alphabetically). Teaching strategies and Approaches for Pupils with Special Educational Needs: A Scoping Study. Research Brief (No:516). London: DfES Publications.
  • Polat, F., While, D., Pearson, D., Haynes, T., Webb, C. and Boyle, B. (2002). Review of Education and Training for Learners aged 16-19 with Learning Difficulties and/or Disabilities in Birmingham and Solihull. A research report submitted to Birmingham and Solihull Learning Skills Council.
  • Polat, F., Kalambouka, A. and Boyle, Bill (2001). Transition of young people with hearing difficulties from school to independent living. Bridging Research in Deafness and General Education (BRIDGE), 20(2) November, 7.
  • Polat, F. and Farrell, P. (2000). Long-term impact of residential provision for former pupils of Nugent House School. Report submitted to Nugent Care Society.
  • Polat, F., Kalambouka, A., Boyle, B. and Nelson, N. (2001). Post – 16 Transition of Pupils with Special Educational Needs. Research Brief (No: 315). London: DfES Publications.
  • Farrell, P., Balshaw, M. and Polat, F. (1999). The Management, Role and Training of Learning Support Assistants. Research Brief (No: 166). London: DfEE Publications.

Media

  • Digital Life programme on Cine 5 Channel (Turkey) on ‘Barrier free technology’ with two other guests. The programme lasted for 1 hour 20 minutes. March 2015.

https://www.youtube.com/watch?v=BNq34wOtAUM

  • Interview by Euronews TV Channel, Learning World programme aired on 3rd December 2010. (Euronews is broadcasted in 30 countries below are the links for the programme aired in 4 courtries in 4 different languages)

http://www.euronews.net/2010/11/23/special-kids-need-special-education/

http://de.euronews.net/2010/11/23/wie-behinderte-lernen-koennen/

http://tr.euronews.net/2010/11/23/engelli-ogrencilere-engelsiz-egitim/

http://es.euronews.net/2010/11/23/educacion-especial-para-ninos-especiales

  • Al-Seyassah Journal, Kuwait (in Arabic), 12 April 2010, page 11.
  • Freedom Journal, Kuwait (in Arabic), Monday 12 April 2010, page 6.
  • The Edge (December, 2009) Volume 1, Issue 5, page 65.
  • World Innovation Summit in Education (WISE) BBC interview
  • “Schools need not fear Inclusion” 4th November 2004). BBC News (can be accessed at: http://news.bbc.co.uk/1/hi/education/3980405.stm)
  • Appraisal made by General Teaching Council in England on ‘Inclusion and Pupil Achievement” report on 7th February 2007.
  • Review of the Inclusion and Pupil Achievement Project by Allison Goddard for Teacher Training Resource Bank on 16.08.2007.
  • Counselling, Times Education Supplement, 24th March 2006.

Selected Keynotes/ Invited Talks:

  • Promoting inclusive education: Current practices and challenges ahead. Invited seminar at University of Brunei Darussalam, Brunei. 17 August 2015, Faculty of Education, Brunei.
  • Polat, F. (2015). Role of technology on education of hearing-impaired students in Turkey. An invited speaker at İnternational Ear Care Day (Dünya Kulak ve İşitme günü), Organized by Child Education Association (Çocuk Eğitim Derneği) & Şişli Municipality (Şişli Belediyesi), 3 March 2015, Şişli Kent Kültür Merkezi, İstanbul, Turkey.

http://www.haberturk.com/yasam/haber/1048400-sisli-isitme-engelli-cocuklarin-sesi

http://www.haberler.com/sisli-belediyesi-isitme-engelli-cocuklarin-sesi-7014633-haberi/

  • Polat, Filiz & Gallagher, Peggy (2014). Foundations of Early Learning: Social and Emotional Aspects of Learning. New Trends in Education: Early Childhood Conference. 13-15 August, Bahçeşehir University in collaboration with Georgia State University, İstanbul, Turkey.
  • Polat, Filiz (2011). Passing from Freedom to Happiness: Inclusion in Education as a Key? Invited plenary speaker at 20th Asian Conference on Intellectual Disabilities (ACID), Ramada Plaza Jeju Hotel, Jeju, Korea, 21-26 August, Korea.
  • Polat , Filiz (2011). Diversity in Education: Disability. An invited Forum presentation at Diversity Strategies Research Theme, University of Hong Kong, 24 May 2011.
  • Polat, Filiz (2010). Continued Professional Development for Education Professionals Teaching at Inclusive Schools. An invited paper presented at a Special Education Conference held by University if Kuwait, 10-14 April. Kuwait.
  • Polat, Filiz (2009). Dare to Dream: The social model of disability. An invited key note at the ‘Rock and Row of NSS’, organized by Hong Kong Special Education Society, 5th December, Hong Kong.
  • Polat, Filiz (2009). An Inclusion in Education, ICT and Social Justice: An invited presentation at 1st World Innovation Summit for Education (WISE), organized by Qatar Foundation for Education, Science and Community Development, 16-18 November, Doha, Qatar.
  • Polat, Filiz (2009) Invited Panel member on implementing inclusion: Education perspective. Inclusion in Education: The Implementation of Article 24 of the United Nations Convention on the Rights of Persons with Disabilities. Conference Jointly organized by the Centre for Comparative and Public Law, University of Hong Kong; The Centre for Advancement in Inclusive Education and Special Education (CAISE), University of Hong Kong; and, the Spark M. Matsunaga Institute for Peace and Conflict Resolution, University of Hawaii, USA, 28th November, 2009, University of Hong Kong, Hong Kong SAR, China.
  • Polat, Filiz (2009). Inclusion in Education: A Step towards Social Justice? An invited presentation at the Second Beijing International Forum on Special Education, 20-24 October. Beijing, China.
  • “Transition of young people with hearing difficulties from school to independent living”. Keynote session presented at Annual Conference of American Educational Research Association (AERA), Deaf Education and Deaf Studies Special Interest Group (SIG), April 2002, New Orleans, USA.
  • ‘Transition experiences of Year 11 deaf young people’, May 2006, Centre for Deaf Studies, University of Bristol, England.
  • Use of quantitative research methods in educational research: focusing published
  • Special Educational Needs (SEN) Policy Options-Children’s seminar’. Invited as a delegate to contribute to the seminar. May 4th 2006, Meeting Room B, Regents College, London, England.