Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Элайн Чаплин

Профиль

Элайн Чаплин
Позиция:
Профессор
Жұмыс телефоны:
+7 (7172)709371
Specializations:
School education
артқа

Білімі:
Білім беру саласындағы PhD, 2009ж.
Батыс АвстралияУниверситеті, Перт, Австралия     
«Ауылдық мұғалімдер мен шалғай аудандардағы мұғалімдердің еңбегі мен өмір сүруінің сапалы жағдайлары: жаңадан бастаушы, мемлекетаралық және шетелдік мұғалімдердің пікірлері». Ғылыми жетекшілері: Марни О'Нил мен Энн Чепмен.
Менеджмент саласындағы MEd, 1994ж.
Батыс АвстралияУниверситеті, Перт, Австралия     
ЖББМ оқытатын пәндер:
EDUC 705 Білім беру саласындағы озық зерттеу әдістері (сапалы әдістер)I 
EDUC 730 Ұсыныстарды қорғауға дайындау
EDSE 691 ДиссертациялықзерттеудідайындаубойыншасеминарII
EDUC 675 Жұмысқа үйрету
Тақырыптық бағыттары:
Мектептегі білім беру
Жоғары білім беру
Зерттеу тақырыпшалары
Педагогикалық білім беру - алдын ала дайындық, ерте мансап құру және үздіксіз білім беру, кәсіптік стандарттарды оқыту - мамандықтың сапасы мен мәртебесі; Ауылда білім беру; Ата-аналар мен жастарды тәрбиелеуге ұмтылдыру / серіктестіктері, ағылшын тілін үйрету (сауаттылық, оқу бағдарламаларын дамыту және педагогика), жоғары білім берудегі оқу үдерісі. Осы тақырыптардың көбісі теңдік және әртүрлілікпен, қолайсыз жағдайлар мен интернационализацияның тәжірибелерімен байланысты және осы мәселелерге қатысты болып келеді.
Географиялық аймақтар:
Австралия, Азия, Тынық мұхитының оңтүстік бөлігі, Оңтүстік Америка 
Қаржыландырылған жобалар:
2016-2017 жж.Жоғары оқу орындарындағы оқытушылардың тиімділігін бағалау: стандартты шарттар. Ғылымды зерттеу Институты, АвстралияКонсорциумы
2016 параллельді жоба: Тропиктегі өмір сүру жағдайын жақсартуға арналған ынтымақтастық.Новой Гвинеяның Папуа университеті / Джеймс Кук университеті
2015 жыл. Расув ауданында білім беруді қолдау және материалдары (ағылшын тілі және денсаулықты сақтау / гигиена), Каликастхан, Непал (2015 жылдың қаршасы). Ротари Дүниежүзілік қоғамдық қызметі, Австралия (SR7-2015-16)
2014 жыл. Шалғайдағы Перу ауылында білім алу мүмкіндіктері мен қауымдастықтың үміттері.
2011-13 жж.Мұғалім сапасын көтеру бойынша ұлттық серіктестік: Мердок Университеті мен Кертин Университетінің біріккен оқу мектептерінің жобасы(Білім беру Департаменті, Батыс Австралия).
2012 ж.Роберт Фолкнермен білім берудегіпрактикалық тәжірибе мен нәтижелердіарттырудың ажырмас талаптарын анықтау (Батыс Австралия университеті)
2011 жыл. Әділеттілік 2 жобасы: Білім берудегі әділеттілік: білім беруден тыс пікірлер мен түсініктер (оқытушылардың Австралиялық колледж)
2010 жыл.Австралиядағы ауылдық, аймақтық және шалғайдағы мектептерге мұғалімдерді тарту мен ұстап қалудың өткір мәселелерін шешуге арналған даярлық деңгейіндегі стратегияларды әзірлеу. Батыс Австралия Университеті, Кертин Университеті, Эдит Коуэн Университеті және Мердок Университеттері арасындағы ынтымақтастық(оқу мен оқыту бойынша Австралиялық кеңес).
Зерттеу саласындағы ынтымақтастық үшін 2010 жылдың Сыйлықақы Премия 2010 года за сотрудничество в области исследований (Батыс Австралия университеті)
2010жыл.ALTCжобасына арналған ауылдық білім берудің ұлттық оқу жоспарының авторы. Ауылдық және өңірлік оқыту бойынша оқу жоспарын жаңарту.
2008 жыл Әсерлерді бағалау: Бітірушілердің кәсіптік оқуын бағалау (Батыс Австралияның білім беру және оқыту Департаменті)

Publications:

  • Sharplin, E.D., Wake, D., & Howitt, C. (2017). Becoming a teaching professional: Ethical and legal issues. In J. Allen & S. White (Eds.), Teaching in a New Era. Cambridge Press.
  • Heffernan, A., Fogarty, R., & Sharplin, E.D. (2016). G“aim”ing to be a rural teacher: Improving pre-service teachers’ learning experiences in an online rural and remote teacher preparation course. Australian and International Journal of Rural Education, 26(2), pp. 49-61.
  • Sharplin, E.D. & Peden, S. & Marais, I. (2016). Making the grade: Describing inherent requirements for the Initial Teacher Education practicum. Asia Pacific Journal of Teacher Education. DOI: 10.1080/1359866X.2015.1105933
  • Sharplin, E.D. (2014). Reconceptualising out-of-field teaching: The experiences of rural teachers in Western Australia. Educational Research. 56(1), 97-110. DOI: 10.1080/00131881.2013.874160
  • Bunney, D., Sharplin, E.D., & Howitt, C. (2014). Generic skills for graduate accountants: The bigger picture, a social and economic imperative. Higher Education Research and Development. 34(2), 256-269. DOI: 10.1080/07294360.2014.956700
  • Trinidad, S., Sharplin, E., Ledger, S., & Broadley, T. (2014). Connecting for innovation: Four universities preparing pre-service teachers to teach in rural, regional and remote Western Australia. Journal of Research in Rural Education, 29(2).
  • Sharplin, E.D., McGowan, W., Fisher, C. (2013). Understanding equity in Health. In A. Reid & L. Reynolds (Eds.), Equity and Education: Exploring New Directions for Equity in Australian Education. Australian College of Educators.
  • Broadley, T., Sharplin, E., & Ledger, S. (2013). New frontiers or old certainties: The pre-service teacher internship. In D.E.Lynch and T. Yeigh (Eds.) Teacher Education in Australia: Investigations into Programming, Practicum and Partnership. Tarragindi, Australia: Oxford Global Press, pp 94-108.
  • Morris, G., & Sharplin, E.D. (2013). The assessment of creative writing in senior secondary English: A colloquy concerning criteria. English in Education, 47, 49-65.
  • Trinidad, S., Sharplin, E., Lock, G., Ledger, S., Boyd, D., Terry, E., & Broadley, T. (2013). Regional resilience: Pre-service teacher preparation to teach in the bush. Australian and International Journal of Rural Education, 23(2), 45-52.
  • Broadley, T., Ledger, S. & Sharplin, E. (2013). Portals and platforms: Does the technology matter when developing an online community. In Herrington, J., Couros, A., & Irvine, V. (Eds.), Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications 2013 (pp. 1408 -1413). Chesapeake, VA: AACE. Available from: http://www.editlib.org/p/112143/
  • Trinidad, S., Broadley, T., Terry, E., Boyd, D., Lock, G., Byrne, M., Sharplin, E., & Ledger, S. (2012). Going bush: Preparing pre-service teachers to teach in regional Western Australia. Australian and International Journal of Rural Education, 22(1), 39-56.
  • Tuchaai, T., O’Neill, M., & Sharplin, E.D. (2012). Adapting to curriculum change: A theoretical framework informing the design and implementation of a curriculum intervention. English in Education, 46(2), 155-176.
  • Hastie, M., & Sharplin, E.D. (2012). Why did you choose that text? Influences on English Teachers’ choices of print texts. English in Australia, 47(2), 36-44.
  • Sharplin, E.D. (2011). How to be an English teacher and an English teacher educator: Spanning the boundaries between sites of learning. English in Australia, 46(2), 67-76.
  • Sharplin, E.D., O’Neill, M., & Chapman, A. (2011). Coping strategies for adaptation to rural teacher appointments: Intervention for retention. Teaching and Teacher Education, 27(1), 135-145.
  • Trinidad, S., Sharplin, E., Lock, G., Ledger, S., Boyd, D., & Terry, E. (2011). Developing strategies at the pre-service level to address Critical Teacher Attraction and Retention Issues in Australian Rural, Regional and Remote Schools. Education in Rural Australia, 21(1), 111-120.
  • Sharplin, E.D. (2010). A Taste of Country: A pre-service teacher rural field trip. Rural Education in Australia. 20(1), 17-27.
  • Sharplin, E.D. (2009). Bringing Them In: The experiences of imported and overseas-qualified teachers. Australian Journal of Education, 53(2), pp192-206.
  • Fitzgerald, D., Sharplin, E.D., & Chapman, E. (2009). Evaluation of the Graduate Teacher Professional Learning Program. Perth, WA: UWA
  • Sharplin, E.D. (2009). Getting Them Out There: A Rural Education Field Trip. In Lyons, T., Choi, J-Y., & McPhan, G., ISFIRE 2009: International Symposium for Innovation in Rural Education: Innovation for Equity in Rural Education. (pp. 215-224). SiMERR National Centre, UNE, Armidale NSW, Australia.
  • Sharplin, E.D. (2009). Quality of worklife for rural and remote teachers: A model of protective and risk factors. In Lyons, T., Choi, J-Y., & McPhan, G., ISFIRE 2009: International Symposium for Innovation in Rural Education: Innovation for Equity in Rural Education. (pp. 205-214). SiMERR National Centre, UNE, Armidale NSW, Australia.
  • Sharplin, E.D. (2004). Stopping the flow: The quality of work life of rural and remote teachers. In L Smith & D. Riley (Eds.), Checking the Pulse - Selected papers from the 2004 National Educators Conference Perth. A Year book compiled by The University of New England. (Armidale, NSW: ACEA), pp. 201 - 215.
  • Sharplin E.D (2002). Rural retreat or outback hell: Pre-service teachers’ expectations of rural and remote teaching. Issues in Educational Research, 12(1), 49-63.
  • Watson, M., Nicholson, L & Sharplin, E. (2001). Review of Research. Vocational Education and Training: Literacy and numeracy. Leabrook, SA: NCVER.
  • Corcoran, B., McKenna, A., McDonald, M., Griffin, P., Pitman, A., Wilson, E., Sharplin, E., & Hazel. S. (1996) Responsibilities, Expectations and Attitudes to Literacy Provision: Literacy networking at the CES/ Provider/Employer Interface. Canberra: Commonwealth of Australia.