Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Джейсон Спаркс

Профиль

Джейсон Спаркс
Позиция:
Қауымдастырылған профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)709361
Specializations:
Higher education
артқа

Білімі:

Ғылым докторы (PhD), білім беру саясатын зерттеу – Білім мамандандыруы бойынша жаһандық зерттеулер, 2008

Урбана-Шампейндегі Иллинойс Университеті, Иллинойс, АҚШ

Білім берудегі және білім беру саясаты зерттеулері жөніндегі магистр – Білім мамандандыруы бойынша жаһандық зерттеулер, 2006 ж.

Урбана-Шампейндегі Иллинойс Университеті, Иллинойс, АҚШ

«Орта білім/ағылшын тілі» мамандығының бакалавры, 1991 ж.

Аризона штатының Университеті

 

ЖБМ-нде оқытатын пәндері:

  •  EDUC 711 Жаһандану және білім (докторанттарға арналған)
  •  EDUC 625 Жаһандану және жоғары білім (ғылым магистрлеріне арналған)
  •  EDML 623 Жаһандану және тілдік білім (гуманитарлық ғылымдар магистрлеріне арналған)

Ғылыми мамандандыру тақырыптық салалары:

Мектептегі білім беру

Жоғары білім беру

Зерттеудің кіші тақырыптары:

Жоғары білім беруді интернационалдандыру, жоғары білім беруде ағылшын тілінде оқыту, университеттер мен өнеркәсіптің арасындағы серіктес қарым-қатынастар

Зерттеу мамандандыруының географиялық саласы (ел): Қазақстан

 

Қаржыландырылатын жобалар:

  • Қайтып келген қазақстандық ғалымдардың қайта құру тәжірибесін зерттеу, 2018-2020 жж.

             НУ ПОҚ бәсекелес зерттеулер бағдарламасы, 45 000 АҚШ доллары

  • Қазақстанда EMI жоғары оқу орнынан кейінгі бағдарламаларда студенттердің көп тілді құзыреттерін дамыту, 2018-2020 жж.

             НУ ПОҚ бәсекелес зерттеулер бағдарламасы, 53 000 АҚШ доллары

  • Қазақстанда жоғары білім беруді интернационалдандырудың озық модельдерін ілгерілеу, 2014-2016 жж.

             Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

 

Жариялымдар

  • Parmenter, L., Sparks, J., Li, A., Kerimkulova, S., Ashirbekov, A., & Jumakulov, Z. (2017). Internationalizing the Curriculum in Kazakhstan: Perceptions, rationales and challenges. In de Wit, H., Gacel-Avila, J., Jones, E., & Jooste, N. (Eds) The globalization of internationalization: Emerging voices and perspectives. (pp.182-193). New York: Routledge.
  • Sparks, J., & Rutkowski, D. (2016). Exploring project sustainability: using a multiperspectival, multidimensional approach to frame inquiry. Development in Practice26(3), 308-320.
  • Sparks, J., Ashirbekov, A., Parmenter, L., Jumakulov , Z., & Sagintayeva, A. (2015). Becoming Bologna capable: Strategic cooperation and capacity building in International Offices in Kazakhstani HEIs. In Curaj, A., Matei, L., Pricopie, R., Salmi, J. & Scott, P. (Eds). The European Higher Education Area: between critical reflections and future policies (pp.109-126). New York: Springer.
  • Rutkowski, D., & Sparks, J. (2014) The new scalar politics of evaluation: An emerging governance role for evaluation. Evaluation: The International Journal of Theory, Research and Practice20(4), 492-508.
  • Corcoran, T., & Sparks, J. (2014). Inquiry-based learning with international students: An exploration in pedagogic values. In G. S. Goodman (Ed.), Educational psychology reader: The art and science of how people learn. New York: Peter Lang, pp. 527 - 541.
  • Rutkowski, D., Rutkowski, L., & Sparks, J. (2011) Information and communications technologies support for 21st-Century teaching: An international analysis. Journal of School Leadership, 21(2), 190-215. 

  • Rizvi, F., Engel, L., Rutkowski, D., & Sparks, J. (2007). Equality and the politics of globalization in education. In G. K. Verma, C. R. Bagley & M. M. Jha (Eds.), International perspectives on educational diversity and inclusion: Studies from America, Europe and India (pp. 3- 20). London: Routledge. 

  • Rizvi, F., Engel, L., Rutkowski, D., & Sparks, J. (2006) Globalization and recent shifts in educational policy in the Asia Pacific: An overview of some critical issues. Bangkok: UNESCO.