Аида Сағынтаева
Профиль

Доктор Сағынтаева өзінің еңбек жолында әртүрлі білім беру салаларында жұмыс істеп, үлкен кәсіби тәжірибеге ие болды. Ол өзінің кәсіби мансабын Х. Дулати атындағы Тараз аймақтық университетінің оқытушысы ретінде бастады. Л.Н. Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің Халықаралық ынтымақтастық жөніндегі проректоры қызметін атқарды және бұдан бұрын "Болашақ"халықаралық стипендиясы кеңсесінің президенті болған.
Доктор Сағынтаева Қазақстанның жоғары білім беру жүйесін еуропалық үш деңгейлі дәреже алу жүйесіне бейімдеу бойынша Білім және ғылым министрлігінің білім беру зерттеу жобаларына қатысты және Қазақстанда батыстық PhD бағдарламаларын енгізуге бағытталған министрлік бастамасын үйлестірді.
2017 жылдан бастап доктор Сағынтаева Назарбаев Университеті Жоғары білім беру мектебінің деканы. Ол сондай-ақ Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті, Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті, сондай-ақ "Өрлеу" біліктілікті арттыру ұлттық орталығының директорлар кеңесінің мүшесі.
Доктор Сағынтаеваның ғылыми қызығушылықтары жоғары білім беруді басқару, менеджмент және интернационалдандыру және білім беру саясатын қамтиды. Ол мақалалардың, монографиялардың, кітаптардың, кітап тарауларының және аналитикалық есептердің авторы және бірлескен авторы болып табылады. Оның сондай-ақ жетекші халықаралық зерттеу және консалтингтік жобаларда жұмыс тәжірибесі бар.
Зерттеу қызметі:
Доктор Сағынтаева НУ ЖББМ ғылыми-зерттеу институтында бас зерттеуші ретінде бес зерттеу жобасын басқарады:
- Зерттеу жобасы: "Қазақстандағы жоғары білім беруді интернационалдандырудың үздік практикаларының модельдерін әзірлеу (2014 – 2016)".
- Зерттеу жобасы: "Қазақстанның жоғары оқу орындарында академиялық көшбасшылық пен басқарудың үздік практикаларының модельдерін әзірлеу (2014-2016)".
- Зерттеу жобасы: "2015-2020 жылдарға арналған Қазақстандағы білім беру реформаларының стратегиялық бағыттарын әзірлеу".
- Дүниежүзілік банк шеңберінде "педагогикалық білім беру әлеуетін нығайту" жобасы (KZEMP/QCBS-03).
- Зерттеу жобасы: Ұлттық ғылым, инженерия және медицина академиясының, АҚШ (NASEM) / USAID (2021-2022) гранты аясында "Қазақстандағы жастар проблемаларын бағалау және инновациялық шешімдерді тестілеу".
- Shamatov, D., Katayeva, Z., Sparks, J., and Sagintayeva, A. (2022). From Quality Syllabus to Quality Teaching. Nazarbayev University Graduate School of Education.
- Sagintayeva, A., Musina, A., Suleimenova, A., Karatabanov, R., Kurakbayev, K., Priestley, D. (2021). Development of educational programs: answers to global problems of higher education. Nazarbayev University Graduate School of Education.
- Jumakulov, Z., Ashirbekov, A., Sparks, J., & Sagintayeva, A. (2019). Internationalizing Research in Kazakhstan Higher Education: A Case Study of Kazakhstan’s State Program of Industrial Innovative Development 2015 to 2019. Journal of Studies in International Education, 23(2), 234-247.
- Sagintayeva, A.K., Hartley, D.M., Eckel, P.D., Zhakypova, F.N., Orunkhanov, M.K., Gyunger, D.S., Bilyalov, D.N., Apergenova, R.S., Aben, D.А. (2018). Corporate governance: universities of Kazakhstan. Nazarbayev University Graduate School of Education.
- Sagintayeva, A., Hartley, M., Zhakypova, F., & Apergenova, R. (2017). The road to autonomy: Governance reforms in Kazahkstan's system of higher education since independence. Cambridge University Press.
- Hartley, M., Gopaul, B., Sagintayeva, A., & Apergenova, R. (2016). Learning autonomy: higher education reform in Kazakhstan. Higher Education, 72(3), 277-289.
- Sagintayeva, A. & Jumakulov Z. (2015). Kazakhstan’s Bolashak Scholarship Program. International Higher Education, 79, 21-23.
- Сагинтаева, A., Орынханов, M. (2015). Аспекты корпоративного управления вузами: опыт других стран. Высшая Школа Казахстана, 4, 16-18.
- Sagintayeva, A. & Kurakbayev, K. (2014). Understanding the Transition of Public Universities to Institutional Autonomy in Kazakhstan. European Journal of Higher Education, 5(2), 197-210. doi:10.1080/21568235.2014.967794
- Sagintayeva, A. & Kurakbayev, K. (2012). The Impact of Global University Rankings on Higher Education Management and Policy in Kazakhstan. Evaluation in Higher Education, 6(2), 47-57.