Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Дениз Эжиа

Профиль

Дениз Эжиа
Позиция:
Профессор
Жұмыс телефоны:
+7 (7172)704951
Specializations:
Higher education
артқа

Дениз Эжиа - Назарбаев Университетінің Жоғары білім беру мектебінің білім беру профессоры, Астана қ., Қазақстан, және Луизиана штаты университетінің құрметті профессоры, Батон-Руж, АҚШ. 2014 жылдың тамызында ЖББМ келгенге дейін ол W. H. «Bill» LeBlanc түлектер Қауымдастығы профессоры және Луизиана штаты университеті Білім беру мектебінің педагогикалық білім беру бойынша Француз білім беру орталығының директоры, Батон-Руж, АҚШ қызметтерін атқарды.

Дениз Эжианың негізгі бағыттары - білім беру теориясы мен философиясы, оқу бағдарламалары теориясы, шектік теориясы, мәдени зерттеулер және күрделілік парадигмасы. Оның ғылыми қызығушылықтары сонымен қатар шетел / екінші / қосымша тілдік зерттеулер, екі тілдік / қосмәденибағдарламалар және мәдениетке бату бағдарламалары, сондай-ақ мәдениетаралық қарым-қатынас, білім беру саласындағы зерттеулер, атап айтқанда, хабарлы зерттеулер, ауызша тарих, өмірбаян және практикалық зерттеулер кіреді. Алдағы жылдары ол Қазақстанның және, едәуір кеңірек, Орталық Азияның бірегей контексттеріне назар аударуды жоспарлап отыр.

Оның көптеген жарияланымдары Деррида және білім беру (бірлескен редактор Герт Биеста), Левинас және білім беру: Routledge of Londonжарияланған сенім мен ақыл-ойдың тоғысында, және 100-ден астам мақалалар мен кітаптарды қамтиды. Ол АҚШ және басқа елдердің университеттерінде елуден астам негізгі баяндамаларымен дәрістерінжазған. Ол Білім беру философиясы қоғамының мүшесі болып табылады және оның марапаттары: АҚШ-та - Луизиана штаты университетдегі үздік профессорлық-оқытушылық қызметі үшін марапат, Луизиана штаты университетінде әйелдер және гендерлік зерттеулер саласында аса көрнекті профессорлық-оқытушылық үлес қосқаны үшін марапат және Луизиана штаты университетіне жасаған аса көрнекті еңбегі үшін марапат; Францияда Франциядан тыс жерлердегі әлеуметтік және мәдени қызметтердеүздік жетістіктері үшін «Trophées FEMMES 3000» Халықаралық марапатына ие болды, және Француз қорғаныс министрлігіменжәне Францияның Сыртқы істер министрлігімен академиялық жүлде орденінің кавалері, содан кейін офицері атанды.

 

 
Оқытатын пәндері
EDUC 720 Білім беру философиясы
 
Selected publications
• Egéa, D. (section ed. – 7 chapters) (to be published 2018) “Urban Education in Central Asia”, in AESA International Handbook of Urban Education, Second Edition. Netherlands: Springer. Invited.
• Egéa, D. (2015) “Cosmopolitanism and Education: Of Philosophy and the Teaching of Philosophy.” In M. Papastefanou (section ed.) Eurocentrism, Post-Colonialism, Cosmopolitanism, and Other isms. SECTION II, Economics, Politics, Law. In Y. Espiña (ed.) Images of Europe, Past, Present, Future. Porto, Portugal: Universidade Católica Editora. pp. 1387-1393.
• Egéa, D. (2015). “Cultural Crossroads and the Challenge of Education in Europe: Paths to Integration or Multiculturalism?”. In D.Egéa and M. Lemettais (section Eds) Europe, a Perennial Crossroads. SECTION V, Language, Philosophy, Anthropology, Psychology, Religion. In Y. Espiña (ed.) Images of Europe, Past, Present, Future. Porto, Portugal: Universidade Católica Editora. Porto, Portugal: Universidade Católica Editora. pp. 1229-1235.
• Egéa, D. (in press). The Commodification of Education: Ethico-Political Issues in the Global Marketing of Knowledge. In R. Mitchell (ed.) Internationalization & Education: Breaking Boundaries. Routledge.
• Egéa, D. (2015). Intersubjectivity Revisited. In M. Moses (ed.) Philosophy of Education 2014. Philosophy of Education Society University of Illinois at Urbana-Champaign.
• Egéa-Kuehne, D. (2014) The Nursery and Biopolitics of Care. In C. Mayo (ed.) Philosophy of Education 2013. Philosophy of Education Society University of Illinois at Urbana-Champaign. p. 425-426.
• Egéa-Kuehne, D. (2013) The Gordian Knot: Education in a Time out of Joint. In E. Theodoropoulou (ed.) Philosophie de l’éducation: Discours, Aspects, Trajets. Athens, Greece: Ed. Pedio.  
• Egéa-Kuehne, D. (2013). Education as Iteration: More Than an Echo. In C. Ruitenberg (ed.) Philosophy of Education 2012. Philosophy of Education Society University of Illinois at Urbana-Champaign. p. 352-354.
• Egéa-Kuehne, D. (2012) Educational Rights: Language Rights and Rights to a Plural Education. In N. Ng-A-Fook (ed.) Reconsidering Canadian Curriculum Studies, Ottawa, Canada: University of Ottawa Press. p. 107-117.
• Egéa-Kuehne, D. (2012) Provoking Curriculum Studies in Multicultural Societies. In N. Ng-A-Fook (ed.) Reconsidering Canadian Curriculum Studies, Ottawa, Canada: University of Ottawa Press. p. 137-146.
• Egéa-Kuehne, D. (2012) Philosophie de l’éducation aux États-Unis : Scène contemporaine et nouveaux enjeux. In A.M. Drouin Hans (ed.) Philosophie de l’Education : Itinéraires Américains. Paris, France: L'Harmattan.
• Egéa-Kuehne, D.  (2012) Derrida's Legacy of Faith and Responsibility: The Right to Humanities. In L. Stone and J. Marshall, Handbook on Postructuralism and Education. Rotterdam, The Netherlands: Sense Publishers.
• Egéa-Kuehne, D. (2011) Facing the Veil in Education: Todd and the “Veiling” Question. In G. Biesta (ed.) Philosophy of Education 2010. Urbana, IL: Philosophy of Education Society University of Illinois at Urbana-Champaign. p. 357-359.
• Egéa-Kuehne, D. (2010) Understanding the European Identity through Derrida. In H. Frendo (ed.) The European Mind: Narrative and Identity. Malta: Malta University Press.  Vol. II, Part 4. p. 221-227.
• Egéa-Kuehne, D. (2010) Levinas’s Ideal of Justice and Education. In H. Frendo (ed.) The European Mind: Narrative and Identity. Malta: Malta University Press.  Vol. I, Part 3. p. 667-673.
• Egéa-Kuehne, D. (2010) Serres’s New Landscape of Knowledge. In G. Bottà and M. Harmanmaa (Eds), Language and the Scientific Imagination, Helsinki, Finland: University of Helsinki Carhu. http://hdl.handle.net/10138/15210. No page numbers.