Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Дархан Билялов

Профиль

Дархан Билялов
Позиция:
Ассистент профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)709446
Specializations:
Higher education
артқа

 

Білімі:

PhD, 2017ж.,Жоғары білім

Пенсильвания штаты университеті, АҚШ

Білім беру теориясы мен саясаттағы байланыстылық

Диссертация тақырыбы: Посткеңестік мәнмәтіндегі дамып келе жатқан зерттеу университетінің профессор-оқытушылар құрамының ұйымдық әлеуметтенуі, жұмыспен қанағаттанарлығы және кадрлардың тұрақтамауы.

Білім беру саласындағы ғылым магистрі (жоғары білім берудегі басқару және саясат)

Солтүстік-Батыс Университеті, АҚШ, 2007

Диссертация тақырыбы: Шетелде оқу арқылы Қазақстандағы мәдениетаралық құзыреттілікті дамыту

ЖББМ оқытатын пәндер:

  • EDUC 602: Қазақстандағы білім беру мәнмәтіні және реформасы, 2017 жылдың күзгі семестрі
  • EDHE 621: Білім беру саясатын талдау және дамыту Білім беру саясатын талдау және дамыту, 2017 жылдың күзгі семестрі
  • EDUC 670/71: Тағылымдама / жұмыс жобасы, 2018 жылдың көктемгісеместрі
  • EDUC 600: Зерттеу әдістері (сандық), 2018 жылдың көктемгісеместрі

Ғылыми қызығушылығы:

  • Жоғары білімді басқару
  • Профессорлық-оқытушылық құрам(ұтқырлық, халықаралық деңгей, өнімділік, қанағаттанушылық)
  • Интернационалдандыру
  • Әлемдік деңгейдегі университеттер
  • Ұйымдық өзгерістер

Жобалар:

  • Қазақстандағы жоғары білім беру секторын талдау (Дүниежүзілік банк, 2015 ж.)
  • Білім беруді дамыту жобасының «Жол картасы» (ҚР Білім және ғылым министрлігі, 2013 және 2015 жылдар)
  • Қазақстандағы академиялық басқару мен менеджмент саласындағы озық тәжірибелер моделін алға бастыру (ҚР Білім және ғылым министрлігі, 2014-2016 жж.)
  • Білімберу саласындағы Қазақстандық бастамасы жобасы (Назарбаев Қоры, 2009 ж.)
  • Қазақстандағы кедейшілік деңгейін бағалау (Дүниежүзілік банк, 2008-2009 жж.)
  • Техникалық және кәсіптік білім беруді модернизациялау жобасы (Дүниежүзілік банк, 2008 ж.):
  • Қазақстандағы шетелде оқыту бағдарламасы (Солтүстік-Батыс университеті кеңсесі, 2007 ж.)
  • Қазақстандағы ШОБ дамытумен байланысты TACIS Техникалық және кәсіптік білім беру (VET) (Еуропалық Комиссия, 2004 ж.)

Жарияланымдар:

  • Bilyalov D. (forthcoming). Organizational Socialization and Job Satisfaction of Faculty at Nazarbayev University in Kazakhstan. European Education.
  • Garces L.M., Bilyalov D. (forthcoming). Navigating the Quicksand: How Postsecondary Administrators Understand the Influence of Affirmative Action Developments on Racial Diversity Work. Teachers College Record.
  • Hartley M., Sagintayeva A., Apergenova R., Gopaul B., Zhakypova F., Bilyalov D. (2017) Governance challenges and changes: The evolving role of boards of trustees. In M. Hartley & A. Ruby (Eds.), Higher education reform and development: The case of Kazakhstan (pp. 47-64). Cambridge: Cambridge University Press.
  • Bilyalov, D. (2016). Institutional performance assessment in the context of transition to corporate governance. Higher School of Kazakhstan, 4, 56-59
  • Bilyalov, D. (2016). University governance reform in Kazakhstan. International Higher Education, 85, 28-30 (CIHE, Boston College).
  • Bilyalov, D., Canning, M. (2015). Current issues of reforming higher education. Higher School of Kazakhstan, 4, 63-37
  • Bilyalov, D. (2015) Building intercultural competence through study abroad in Kazakhstan. Lambert Academic Publishing. ISBN: 3659759503
  • Bilyalov, D., Kazzhanova, A. (2015) Problem-based learning: theoretical aspects and implementation. Bilim. Education, 3, 54-59
  • Bilyalov, D. (2015). Disruptive innovations in higher education. Higher School of Kazakhstan, 1, 11-15.
  • Ambusaidi, I., Bilyalov, D., Burfoot-Rochford, I. (2015). Role strain experience of international parent students: a case study. Reports of the National Academy of Sciences of Kazakhstan. 1, 105-110.
  • Bilyalov, D., Orunkhanov, M., Sagintayeva, A., Hartley, M. (2014). Shared governance in higher education institutions. Higher School of Kazakhstan, 4, 11-15.
  • Frost, D., Fimyar, O., Yakavets, N., Bilyalov, D. (2014) The role of school director in educational reform in Kazakhstan. In Bridges, D. (Ed.) Education reform and internationalisation. Cambridge University Press.
  • Bilyalov, D. Changing university governance in Kazakhstan: power, structures and actors (2014). Higher school of Kazakhstan. 3, 48-52.
  • Bilyalov, D., Orunkhanov, M., Sagintayeva, A., Hartley, M. (2014) Reform of higher education in Kazakhstan: corporate governance in HEIs. Reports of the National Academy of Science of the Republic of Kazakhstan. 5, 86-94
  • Bilyalov, D. (2014) The role of institutional research in an autonomous university. Higher School of Kazakhstan, 2, 90-93.
  • Bilyalov, D. (2014) University governing bodies: recommendations based on American experience. The Bulletin of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 2, 144-149.
  • Sagintayeva, A., Bilyalov, D. (2013). Best practices for sustaining autonomy of American higher education institutions. Higher School of Kazakhstan, 1, 38-42.
  • Bilyalov, D., Tampayeva, T. (2012) Current professional development opportunities for top management of higher education institutions in Kazakhstan. Reports of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 4, 53-58.
  • Dairova, K., Kishkentayeva M., Bilyalov, D. (2012) Contemporary trends in transnational education and their impact on development of higher education in Kazakhstan. The Bulletin of the National Academy of Sciences of the Republic of Kazakhstan, 4, 63-69.
  • Bilyalov, D., Streitwieser, B. (2007) New dimensions of a Kazakh-U.S. partnership. International Educator, 4, 14-17.

REPORTS

Report contributions:

Nazarbayev University Graduate School of Education (2014) Development of Strategic Directions for Education Reforms in Kazakhstan for 2015-2020, Diagnostic report. Astana: Indigo print.

Nazarbayev University Graduate School of Education (2014, 2015, and 2016). Advancing Models of Best Practice in Academic Governance and Management in Higher Education Institutions in Kazakhstan. Three yearly reports on the research project.

World Bank (2009). Feasibility Study for the Technical and Vocational Education Modernization Project.