Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Бриджид Гудман

Профиль

Бриджид Гудман
Позиция:
Ассистент профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)69-49-50
Specializations:
Multilingual education
артқа

Білімі:

 

Білім беру лингвистикасы саласындағы PhD, 2013

ПенсильванияУниверситеті, Филадельфия, АҚШ

«Көптілді болашақ жолында: Шығыс Украинадағы университеттегі тіл экологиясы»

ғылыми жетекші: Нэнси Хорнбергер

Педагогика саласындағы (MSEd)басқа тілдерді таратушыларға ағылшын тілін оқыту (TESOL) магистр, 2001ж.

Пенсильвания Университеті, Филадельфия, АҚШ

«Ағылшын тілін қарқынды үйренудің университеттегі бағдарламасы аясында мазмұндық оқыту, қателерді түзеу және мәдениет», ғылыми жетекші: Энн Роберти

 

 

ЖББМ оқытатын пәндер:

  • EDML 610 Көп тілді білім беру негіздері
  • EDML 612Көптілді қоғам
  • EDML 630 Барлық мәнмәтіндегі тіл саясаты және білім беру реформасы
  • EDUC 606 Мазмұн және тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL)
  • EDUC 631Тілді және сауаттылықты дамыту

 

Тақырыптық бағыттар:

Көп тілді білім беру

Зерттеу тақырыпшалары

Ағылшын тілі жоғары білім берудегі оқыту құралы (EMI) ретінде; Транстілдік [көптілді сыныптардағы ана тілін пайдалану]; тіл саясаты; көп тілді дамыту; зерттеудің этнографиялық және дискурстық аналитикалық әдістері

Географиялық аумағы:

Орталық Азия және Евразия (Қазақстан, Украина)

Қаржыландырылған жобалар:

Қазақстандағы оқу құралы ретінде ағылшын тіліндегі жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру бағдарламаларында студенттердің көптілділік біліктілігін дамыту (негізгі зерттеуші), 2018-2020 жж.

НУ профессорлық-оқытушылық құрамының конкурстық ғылыми-зерттеу бағдарламасы, 53 000 АҚШ доллары

Постсоциалистік мәнмәтіндегі жоғары білім беруде ағылшын тілі оқыту құралы ретінде (негізгі зерттеуші), 2015-2016 жж., Назарбаев Университетінің алдын ала зерттеулеріне арналған грант, 9800 АҚШ доллары.

 

Publications:

  • Goodman, B. & Tastanbek. S. (under review). Codeswitching and translanguaging in multilingual contexts: A layered analysis.
  • Goodman, B. (under review). Text, talk, and stance: Nigerian and Ukrainian student presentations in English-medium classes at a Ukrainian university. Linguistics and Education.
  • Goodman, B. A. & Karabassova, L. (2018). Bottom up and top down: Comparing language-in-education policy in Ukraine and Kazakhstan. In I. Silova & M. Chankseliani (eds.), Comparing post-socialist transformations: Education in Eastern Europe and Former Soviet Union [Oxford Studies in Comparative Education Volume 28, Number 2] (pp. 147-166). Oxford: Symposium Books. https://doi.org/10.15730/books.104
  • Goodman, B. (2018). Acts of negotiation: Governmentality and medium-of-instruction policy in an eastern Ukrainian university. Anthropology and Education Quarterly, 49(1), 36-52. Doi: 10.1111/aeq.12236/full
  • Goodman, B. (2017a). The ecology of language and translanguaging in a Ukrainian university. In C. Mazak & K. Carroll (Eds.), Translanguaging practices in higher education: Beyond monolingual ideologies (pp. 50-69). Bristol, UK: Multilingual Matters.
  • Goodman, B. (2017b). Interviewing and Conversation Analysis in ethnography of language-in-education policy. In Sage Research Methods Cases. doi: http://dx.doi.org/10.4135/9781473958272
  • Goodman, B. & Suzuki, M. (2017c). Second language learners’ speech perception. In P. Clements, A. Krause, & H. Brown (Eds.), Transformation in language education (pp. 179-187). Tokyo: JALT.
  • Goodman, B. (2017d). [Review of the book Uncovering English-Medium Instruction: Glocal Issues in Higher Education by Branka Drljaca Margic and Irena Vodopija-Krstanovic]. English for Specific Purposes. https://doi.org/10.1016/j.esp.2017.12.001
  • Brawner, B., Reason, J., Goodman, B. A., Schensul, J. J. & Guthrie, B. (2015). Multilevel drivers of Human Immunodeficiency Virus/Acquired Immune Deficiency Syndrome among Black Philadelphians: Exploration using community ethnography and geographic information systems. Nursing Research, 64(2), 100-110.
  • Goodman, B. (2014). Implementing English as a Medium of Instruction in a Ukrainian university: Challenges, adjustments, and opportunities. International Journal of Pedagogies and Learning, 9(2), 130-141.
  • Tarnopolsky, O. and Goodman, B. (2014). The ecology of language in classrooms at a university in Ukraine. Language and Education, 28(4), 383-396. doi: 10.1080/09500782.2014.890215
  • Goodman, B. (2013). [Review of the book Forging Rights in a New Democracy: Ukrainian Students Between Freedom and Justice by Anna Fournier]. Anthropology and Education Quarterly, 44(2), 215-216.
  • Goodman, B. and Lyulkun, N.A. (2010). Ukrainian, Russian, English: Language use and attitudes of students at a Ukrainian university. Working Papers in Educational Linguistics, 25(1), 77-93.
  • Goodman, B. (2009a). The ecology of language in Ukraine. Working Papers in Educational Linguistics, 24(2), 19-39.
  • Goodman, B. (2009b). [Review of the book Europe and the Politics of Language: Citizens, Migrants, and Outsiders by Mairead Nic Craith]. Current Issues in Language Planning, 10(2), 234-235.
  • Goodman, B. (2009c). [Review of the journal International Journal of the Sociology of Language 192, The Sociolinguistics of Script Choice, by Peter Unseth (Ed.)]. Written Language and Literacy, 12(1), 157-158.
  • Goodman, B. (2009d). [Review of the textbook Advanced Russian through History by Benjamin Rifkin and Olga Kagan with Anna Yatsenko]. The Ukrainian Quarterly, 65(1-2), 154-156.
  • Hondo, J. and Goodman, B. (2001). Cross-cultural varieties of politeness. Texas Papers in Foreign Language Education (6), 1, pp. 163-170.