Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Анна Коэн Миллер

Профиль

Анна Коэн Миллер
Позиция:
Ассистент профессор
Жұмыс телефоны:
+7 (7172) 694957
Specializations:
Higher education
артқа

Білімі:

Пәнаралық оқыту мен білім беру саласындағы PhD, 2014ж.

Техас университеті, Сан-Антонио, АҚШ

«Ғылыми ортадағы докторанттардың жауапкершілік феномені: мәдени құрылым, жағдаяттық және өзін-өзі таныстыру», ғылыми жетекшісі: Элизабет Патте

 

Екімәдениеттілік пен екітілділікті зерттеусаласындағы магистр, 2008 ж

Техас университеті, Сан-Антонио, АҚШ

«Сіз шет тілінде сөйлейсіз бе?» «Испан тілінде мектепке дейінгі білім беру бағдарламасының шарықтауы мен құлдырауы», ғылыми жетекші: Армандо Трухильо

 

Испан тіліндегі антропология және лингвистика саласының үздік бакалавры, 2002 ж.

Массачусетс университеті, Амхерст

«Субтитрлерден бастап дубляжға дейін: Испаниядағы фильмдерді аударудағы тіл және билік», ғылыми жетекшісі: Дэвид Самуэльс

 

 

ЖББМ оқытатын пәндер:

  • EDUC 600: Зерттеу әдістері I, MScБілім берудегі көшбасшылық, 2015 ж.күзгісеместр, 2016 ж. күзгісеместр
  • EDUC 600 (қайта қаралған курс): Зерттеу әдістері II –Сапалы зерттеулер, MScБілім берудегі көшбасшылық, Жоғары білім беру–2017ж.күзгі семестр
  • EDUC 601: Зерттеу әдістері II, MScБілім берудегі көшбасшылық, Жоғары білім беру – 2016 ж.күзгісеместр
  • EDUC 603: Бітірушілерге арналған оқу курсы, MScБілім берудегі көшбасшылық—2015ж.күзгі семестр
  • EDUC 607/EDSE: Бастауыш мектеп жасындағы балаларды оқыту негіздері, MScБілім берудегі көшбасшылық, мектептегі білім беру-2015ж.жазғы семестр, 2016 ж көктемгісеместр.және2017ж.көктемгі семестр
  • EDHE 648: Педагогикалық білім берудің болашағы, MScБілім берудегі көшбасшылық, Жоғары білім беру–2017ж.жазғы семестр
  • EDUC 640/690: Диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша семинар I, II, III, IV, MScБілім берудегі көшбасшылық, мектептегі білім беру–2015 ж.жазғысеместр, 2016ж.күзгі семестр, 2016 ж.көктемгісеместр, 2017ж.жазғы семестр, 2017 ж.күзгісеместр, 2018 ж.көктемгі семестр.
  • EDHE 650: Инновациялық зерттеу әдістері: жоғары білім берудегі күрделі, заманауи мәселелерге жауаптар–2018 ж.жазғысеместр
  • EDUC 671: Тағылымдама / жұмыс жобасы, MScБілім берудегі көшбасшылық, мектептегі білім беру–2017ж.көктемгі семестр
  • EDUC 675: Жұмысқа үйрету, MScБілім берудегі көшбасшылық, мектептегі білім беру–2018 ж.көктемгісеместр
  • EDUC 710: Білім берудегі мәнмәтіндік зерттеулер, педагогика саласындағы PhD, 2016 жылдың күзгі семестр

 

Тақырыптық бағыттары:

Жоғары білім беру

Мектептегі білім беру

Мектепке дейінгі білім беру

Білім берудегі басқа да тоғыспалы мәселелер

Зерттеу тақырыпшалары:

инновациялық зерттеу әдістері, сапалы зерттеу әдістері, гуманитарлық ғылымдар аясындағы зерттеулер, әлеуметтік желілердегі зерттеулер, пәнаралықтық, әртүрлілік, әділеттілік, профессорлық-оқытушылар құрамы, жұмыс / отбасылық тепе-теңдік, жоғары білім берудегі тәрбие, академиялық орталардағы жауапкершілік, білім берудегі гендерлік аспектілер, оқыту мен білім беру

Географиялық аймақтар: Солтүстік Америка (АҚШ), Еуразия және Орталық Азия (Қазақстан), Еуропа (Ұлыбритания, Чехия Республикасы, Финляндия), Океания (Жаңа Зеландия)

Қаржыландырылған жобалар:

Назарбаев Университетіндегі формалды ресми оқу бағдарламасының гендерлік аудиті: қазақстандық ұйымдарда гендерлік аудит бойынша эксперименталды жоба (бірлескен зерттеуші), 2017 ж. Жоба БҰҰ Даму Бағдарламасымен қаржыландырылады, Қазақстан. 2500 АҚШ доллары.

Бітіруші-аналарды бірлесіп оқыту, терең түсіну және қолдау бойынша семинар(негізгі зерттеуші), 2017 ж. Жоба Әйелдер социологиясы Қоғамының әлеуметтік гранттары аясында қаржыландырылады. Индиана Университеті, Блумингтон, АҚШ. 500 АҚШ доллары.

Қазақстандағы жастардың мектеп өміріндегі психологиялық әл-ауқаты мен мектеп өміріне қатысуын зерттеу, (көмек көрсетуші), 2015-2017 жж. Жобаны Британия кеңесі, Ньютон-Аль-Фараби байланыстарының институционалдық бағдарламалары, Ұлыбритания қаржыландырады. 350000 АҚШ доллары.

Халықаралық өзара әрекеттестікті сапалы зерттеу әдістеріне біріктіру:Портреттер, аналар және жоғары білім (негізгі зерттеуші), 2015-2016 жж. Жоба НУ ЖББМ әлеуметтік гранты аясында қаржыландырылады. Назарбаев Университеті, Астана, Қазақстан. 12211 АҚШ Доллары.

Жарияланымдар

 

* identifies collaborative work to support graduate students (*) when the publication was submitted

  • CohenMiller, A. S., Merrill, M., & Shamatov, D. (in press). Effective teaching strategies for higher education: A brief overview. Teacher professional development – basis of education system reform. Pedagogical Dialogue, with a focus on Kazakhstan and Central Asia. Pedagogical Dialogue. 3(21).
  • CohenMiller, A.S. & Boivin, N. (in press). Representations of nature in children’s picture books: An exploratory study in post-Soviet Kazakhstan. Advances in Early Childhood Education and Day Care. Special Issue on Nature.
  • CohenMiller, A. S. (in press) Arts-based online focus groups: Exploring the transition from docmama to motherscholar. The Qualitative Report.
  • CohenMiller, A. S. (2018). Visual Arts Methods in Phenomenology. Forum Qualitative Sozialforschung / Forum: Qualitative Social Research (FSQ), 19(1). http://www.qualitative-research.net/index.php/fqs/article/view/2912/4180
  • Boivin, N., & CohenMiller, A. S. (2018). Breaking the “Fourth Wall” in Qualitative Research: Participant-Led Digital Data Construction. The Qualitative Report, 23(3), 581-592. Retrieved from http://nsuworks.nova.edu/tqr/vol23/iss3/6
  • Spires, K. & CohenMiller, A. S. (2018). Accessibility in Central Asia: Collaboration between Graduate School and Library. IFLA journal.
  • Gimranova, A.*, Nurmanova, M.* & CohenMiller, A. S. (2018). Texting groups and Near Peer Role Modeling (NPRM) to motivate language learning: A small-scale collaborative project in Kazakhstan. LEARNing Landscapes: Special Issue: Teaching with Technology:Pedagogical Possibilities and Practicalities;
  • CohenMiller, A. S., Faucher, C., Hernández-Torrano, D., & Brown Hajdukova, E. (2017). Practical Steps for Using Interdisciplinary Educational Research to Enhance Cultural Awareness. International Journal of Research & Method in Education. Special Issue: Adoption, Adaptation, and Integration: Renegotiating the Identity of Educational Research through Interdisciplinarity. 1080/1743727X.2017.1310834. I http://www.tandfonline.com/doi/pdf/10.1080/1743727X.2017.1310834
  • CohenMiller, A. S. (2016). Artful research approaches in #amwritingwithbaby: Qualitative analysis of academic mothers on Facebook. LEARNING Landscapes, 9(2) Special Issue with introduction by Patricia Leavy, Artful Inquiry: Transforming Understanding Through Creative Engagement, http://www.learninglandscapes.ca/index.php/learnland/article/view/770
  • CohenMiller, A. S. (2013). Motherhood in academia: A grounded theory pilot study of online texts. Educational Research: Theory and Practice (formerly, The Researcher), 25 (1), 47-66. http://www.nrmera.org/wp-content/uploads/2016/02/Researcherv25n1CohenMiller.pdf
  • CohenMiller, A. S. (2012). Interdisciplinary projects emerging naturally: Reflection from a doctoral student’s first American Association for Adult and Continuing Education (AAACE) Adult Learning, 23(4), 196-200. http://eric.ed.gov/?id=EJ981524
  • Dentith, A., CohenMiller, A. S., Jackson, G., & Root, D. (2011). Developing globalized teacher education curriculum through interdisciplinarity. Curriculum and Teaching Dialogue, 13(1-2), 77-92. http://www.infoagepub.com/products/Curriculum-and-Teaching-Dialogue-Volume-13-1-and-2
  • CohenMiller, A. S.* (2008). Stealth Language Teaching: A preschool foreign language pilot program. Practicing Anthropology, 30(1), 50-53. http://sfaa.metapress.com/content/qh1j90u1466t77p3/

 

BOOK CHAPTERS

  • Lewis, J. & CohenMiller, A. S. (invited). Chapter 7: Voices of Central Asian Women Leaders: Constraints and Strategies. Central Asian Women in Leadership (eds. D. Seitova & G. McLean). Palgrave Macmillan.

BOOKS

  • CohenMiller, A. S., Smith, H. & Iyengar, K. (invited proposal). Questions in Research Methodologies for Multicultural Contexts. Routledge.

CONFERENCE PRESENTATIONS

  • CohenMiller, A. S. (2019, to be presented January). Autoethnography in practice: How a pedagogy developed to support the new practice in Kazakhstan. The 10th Annual Qualitative Report conference. St. Petersburg, Florida.
  • Lewis, J. & CohenMiller, A. S. (2018, to be presented June). Gender Audit of Formal Curriculum at Nazarbayev University: Pilot Project for Gender Audits in Kazakhstani Organizations. European Academy of Management conference in Rekyavik, Iceland.
  • CohenMiller, A. S. & Demers, D. (2018). Friendship as methodology: A multimodal cogenerative study of motherscholar wellbeing. The 9th Annual Qualitative Report conference. Ft. Lauderdale, Florida.
  • Lewis, J., CohenMiller, A. S., & McEvoy, G. (2017). Gendered barriers in the workplace. International Leadership Association. Brussels, Belgium.
  • Faucher, C., Hernández-Torrano, D., Tynybayeva, M., CohenMiller, A. S., Kurakbayev, K., (March, 2017). School psychology in context: Perception, challenges and students’ wellbeing in mainstream Kazakhstani schools. Paper presented at the Annual Comparative and International Education Society Meeting, “Problematizing (In)equality”, Atlanta, Georgia, United States of America.
  • Harvánková, K.* & CohenMiller, A. S. (2017). Motherhood at the beginning of a scientific career: A case study in the Czech Republic. European Conference on Educational Research (ECER). Copenhagen, Denmark.
  • Spires, M.K. and CohenMiller, A. S. (2017) Developing and Implementing Teaching and Learning Support Systems for Visually Impaired Students in Kazakhstan. Paper presented at the seventeenth International Conference on Diversity in Organizations, Communities, & Nations.
  • CohenMiller, A. S., Tslenko, Y.,* Ogay, S.,* Sagitova, R.,* Shakhmanova, A.,* & Saburova, A.* (2017, June). Conceptualizing a family-friendly campus: A qualitative study in Kazakhstan. Central Eurasian Studies Society conference. Bishkek, Kyrgyzstan. June. doi. 13140/RG.2.2.26056.42245. DIVERSITY,
  • Shamatov, D., Merrill, M., & CohenMiller, A. S. (2017, June). Effective teaching strategies in higher education institutions. Eurasian Higher Education Leadership Forum (EHELF). Astana, Kazakhstan, Central Asia. doi. 13140/RG.2.2.33066.82882
  • Montgomery, D. P., CohenMiller, A. S., Kozhabayeva, K. R.*, & Orynbassarova, D. M.* (2017, May). Developing research competence through a student-run peer-review journal at higher education institutions of Kazakhstan. Paper presented at the 2nd Annual Conference on Academic Integrity, KAZGUU, Astana, Kazakhstan, Central Asia. Retrieved from http://nur.nu.edu.kz/handle/123456789/2430
  • CohenMiller, A. S. & Demers, D. (2017, May). The Ambivalence of Being Neither Fully at Work nor Fully at Home: Arts-Based Participatory Action Research with Motherscholars to Enhance Wellbeing. 13th International Congress of Qualitative Inquiry (ICQI). Champagne-Urbana, Illinois.
  • Faucher, C., Tynbayeva, M., Hernandez-Torrano, D.; CohenMiller, A. S., & Kurakbayev, K. (2017). School Psychologists in Context: Perception, Challenges and Interaction in Mainstream Kazakhstan’s Secondary Schools. Comparative and International Education Society (CIES) Conference. Atlanta, Georgia, DOI: 13140/RG.2.2.16477.61923
  • Kerimkulova, S., CohenMiller, A. S., & Shamatov, D. (2017, March). Evaluation study of the Kazakhstan Leadership Professional Development Programs. Comparative and International Education Society (CIES) Conference. Atlanta, Georgia.
  • CohenMiller, A. S. (2017). Caring as an emergent method in qualitative research: A means for moving between research studies and practical support. The Qualitative Report (TQR) Eighth Annual Conference. Ft. Lauderdale, Florida.
  • CohenMiller, A. S. (2016). From the inside out: An ethnographic arts-based study of mother-scholars. European Conference on Educational Research (ECER). Dublin, Ireland.
  • Boivin, N. & CohenMiller, A. S. (2016). Utilizing mobile and smart technology: Breaking down the ‘fourth wall’ in research. European Conference on Educational Research (ECER). Dublin, Ireland.
  • Faucher, C., CohenMiller, A. S., Kurakbayev, K., & Hernandez-Torrano, D. (2016). Conceptualizing wellbeing: A grounded theory study of Kazakhstani school psychologists. European Conference on Educational Research (ECER). Dublin, Ireland.
  • CohenMiller, A. S. & Pate, E. (2016). Promoting new knowledge making across disciplines: A model for developing an interdisciplinary theoretical framework for teaching and learning. International Union of Anthropological and Ethnological Sciences.
  • Brown Hajdukova, E., CohenMiller, A. S., Faucher, C., Kurakbayev, K. (2016). Culturally sensitive research into students’ wellbeing: Lessons from the first phase of a research project in Kazakhstan. Comparative and International Education Society (CIES), Vancouver, Canada.
  • CohenMiller, A. S. (2016). The academic mother presents herself on Facebook: Using qualitative data analysis in an examination of #amwritingwithbaby. Southwest Popular / American Culture Association, Albuquerque, New Mexico.
  • Miller, M. & CohenMiller, A. S. (2015). STEM-related online video repositories. Sloan-C International Symposium and MERLOT, Emerging Technologies for Online Learning, Dallas, Texas, USA. Paper under review.
  • CohenMiller, A. S. (2015). The art of experience: The potential of drawings to enhance phenomenological research. American Educational Research Association (AERA). Chicago, Illinois.
  • CohenMiller, A. S. (2014). Making doctoral student motherhood/mothering visible: Practical approaches for overcoming obstacles in academia. Museum of Motherhood Conference, New York.
  • CohenMiller, A. S. (2014). Phenomenology meets visual data collection: Presentation of self as mother and academic. Sociologists for Women in Society, Nashville, Tennessee, USA. Invited presider for the session on “Gender and the Academy.”
  • CohenMiller, A. S. (2014). Women, gender, and motherhood in academia: A grounded theory pilot study of online texts. Southwest Popular / American Culture Association, Albuquerque, New Mexico, USA.
  • Miller, M. V. & CohenMiller, A. S. (2013). Online video repositories: An emerging resource for digital instruction,” Innovative Media and Tools track. Paper presented at The Sloan Consortium: Individuals, Institutions and Organizations Committed to Quality Online Education, Las Vegas, Nevada. Full presentation.
  • CohenMiller, A. S., Bryson, F.*, Miller, M.*, & Pemberton, J. L.* (2013). Children, dissertations, and advance degrees: The experiences of mothers working on a doctorate. Roundtable. American Association of Adult and Continuing Education. Lexington, Kentucky.
  • CohenMiller, A. S. (2012). Content analysis of a cross-disciplinary discourse. International Conference of Cultural and Social Aspects of Research, San Antonio, Texas.
  • CohenMiller, A. S. Coryell, J. E., & Wright, R. M. (2011). Technology and the internet: A form of oppression or liberation? American Association of Adult and Continuing Education. Indianapolis, Indiana, USA
  • Dentith, A., CohenMiller, A. S., Jackson, G., & Root, D. (2010). Developing the globalized undergraduate teacher education curriculum through interdisciplinarity. Paper presented at the American Association for Teaching & Curriculum (AATC), St. Louis, Missouri.
  • CohenMiller, A. S. (2010). We ourselves are the best broadcasters of our culture and our land’ – An Adapting dialogue of lived experience within an ecotourism and English as a Foreign Language exchange program. Paper presented at the Society for Applied Anthropology, Mérida, Mexico.
  • CohenMiller, A. S. (2009). Applied anthropology at 1000 miles away: An Italian preschool classroom. Paper presented at the Society for Applied Anthropology (SfAA), Santa Fe, New Mexico.
  • Cohen-Cole, A. (2007). Stealth Language Teaching: A preschool foreign language program. Paper presented at the Society for Applied Anthropology, Tampa, Florida, USA. Published in Practicing Anthropology.