Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Али Айт Си Мхамед

Профиль

Али Айт Си Мхамед
Позиция:
Қауымдастырылған профессор
Жұмыс телефоны:
+7(7172)709367
Specializations:
Higher education
артқа

Али Айт Си Мхамед Жоғары білім беру мектебінің қауымдастырылған профессоры. Доктор Айт Си Мхамедмагистр дәрежесін Буффало, Нью-Йорк, АҚШ, D'Youville колледжінде алды, ал  Ph.D. дәрежесін Нью-Йорк штаты, АҚШ, Буффалодағы Нью-Йорк штаты университетінде білім беруді салыстырмалы және халықаралық қаржыландырусаласы бойыншаалды.

Д-р Айт Си Мхамед Уарзазате, Марокко,Leuphrate K-12 мектебінде тіл оқытушысы болып,   АҚШ, Марокко Бейбітшілік Корпусында тіл және кросс-мәдениет оқытушысы, Нью-Йорк штаты, Буффалода Араб тілінің классикалық оқытушысы болып жұмыс істеді. Ол Нью-Йорк штаты, Буффалоның Халықаралық институтында аудармашы және Нью-Йорк штаты, Ланкастердің Әулие Мария орта мектебінде француз тілінің мұғалімі қызметтерін атқарды. Азамат Айт Си Мхамед D'Youville Колледжінде грант координаторы, Буффалодағы университетте ассистент зерттеуші, Нью-Йорк, Буффалодағы Канисиус колледжінде ассистент профессор болып, сонымен қатар Дүниежүзілік банк кеңесшісі және  Рига Халықаралық экономика және іскерлік басқару мектебінің статистикалық зерттеулер саласында (RISEBA)ассистент профессор болып жұмыс істеді. Қазіргі таңда оқытушылық қызметімен қатар азамат Айт Си Мхамед «Білім беру саласындағы саясат және көшбасшылықтың халықаралық журналын» рецензилаушы, «Балтық экономика журналын» рецензиялаушы, Халықаралық салыстырмалы жоғары білім беруді қаржыландыру және қолжетімділік орталығының ғылыми координаторы (Буффалодағы Нью-Йорк мемлекеттік университетінің жобасы, Форд қорымен қаржыландырылған), сондай ақ Жоғары білім беруді зерттеу бойынша Қауымдастық (ASHE)рецензенті. Сонымен қатар, ол Ұлттық білім беруді аккредиттеу жөніндегі Ұлттық Кеңестің (NCATE) 4-ші Стандарттау Комитеті Департаментінің Төрағасы, Ұлттық Аккредиттеу Кеңесінің Директоры қызметтерін атқарды. Оның ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі бағыттары жоғары білім беруді қаржыландыру және қолжетімділікті, тілдік саясаттыжәне жоғары білім беруді интернационалдандыруды қамтиды.

Пәндер

EDUC 600 Зерттеу әдістері

EDUC 623 Жоғары білім беруді қаржыландыру  

EDUC 650 Диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша семинар(мектептегі көшбасшылық)

EDUC 651 Диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша семинар(жоғары білім беру)

EDUC 652 Диссертациялық зерттеулерді дайындау бойынша семинар(инклюзивті білім беру)

EDUC 603 Практикум

Selected publications
• Kasa, R. & Ait Si Mhamed, A. (2013). Language policy and internationalization of higher education in the Baltic countries. European Education: Issues and Studies, 45(1).
• Ait Si Mhamed, A., Kasa, R., & Cunska, Z. (December 2012). Student Debt levels and income of University of Latvia graduates: Prospects for income-contingent loan repayment by the field of studies and gender. Baltic Journal of Economics, 12(2).
• Ait Si Mhamed, A., & Kasa, R. (Autumn 2010). Comparing tertiary graduates with and without student loans in Latvia. Baltic Journal of Economics, 10(2), 49-62.
• MONOGRAPH. Ait Si Mhamed, A. (2009). Finance of higher education in Morocco: The impact of the shift of the burden of higher education costs from the government to students and families. Berlin: VDM Verlag Dr. Müller. Akteingesellschaft & Co. KG.
• CONSULTANCY WORLD BANK REPORTS. Johnstone, B. Ait Si Mhamed, A. Marcucci, P. (2007). Reforming the Moroccan university student aid system: A technical support of student aid system. Washington DC: World Bank.
• Johnstone, B. Ait Si Mhamed, A. Marcucci, P. (2007). Reforming the Moroccan university student aid system: Student loans options. Washignton DC: World Bank.