Nazarbayev University
Graduate School of Education

Graduate School of Education

Ғылым

October 13, 2021
NUGSE профессоры Мэтью Кортни өз командасымен бірге сандық талдауға арналған веб-қосымшаны жасады

NUGSE профессоры Мэтью Кортни өз тобымен бірге сандық талдауға арналған веб-қосымшаны жасады. Бұл қосымша туралы толығырақ төмендегі сұхбаттан және кіріспе видеодан біле аласыз. Автоматтандырылған психометрия туралы көбірек білу үшін сұхбатты оқып, видеоны қараңыз. – Қосымшаның нысаналы аудиториясы кім? Мұғалімдер, мектептің бағалау бойынша сарапшылары және оқуды бағалау мен ақпараттық қамтамасыз етуді жақсарту үшін деректерді пайдалануға қызығушылық […]

April 8, 2021
Студенттердің көптілді құзыреттілігін дамыту үшін жаңа ресурс және тәжірибе алмасу платформасы құрылды

NUGSE командасы “EMI-мен дипломнан кейінгі білім беру зерттеу бағдарламаларында студенттердің көптілді құзыреттілігін дамыту” (EMI-English as Medium Instruction – ағылшын тілі оқыту тілі ретінде) зерттеу жобасын аяқтады. Зерттеудің мақсаты көптілді бағдарламалар студенттердің академиялық жазу дағдылары қалай дамитынын зерттеу болды. Зерттеу нәтижелері жоғары оқу орындары мен студенттердің ағылшын тілінде білім алу кезінде кездестіретін проблемаларын көрсетті, бұл олар […]

February 1, 2021

НУ ЖББМ профессорлары Али Айт Си Мхамед және Рита Каса доктор Ханс Воссенштейнмен бірлесіп, беделді халықаралық білім беруді дамыту журналында Қазақстандағы жоғары білім беруді қаржыландыру моделі туралы мақала жариялады. Доктор Али Айт Си Мхамед пен доктор Рита Касамен осы мақала туралы сұхбат төменде келтірілген.  Мақала: Қазақстандағы жоғары білім беруді қаржыландыру моделінің тұрақтылығы, тиімділігі және инновациялық бағыты […]

November 30, 2020
“Дипломдық ауру” дегеніміз не, оның себептері қандай және ол неге проблема болып табылады?

Сіздің мақалаңыздың атауы назар аудартады. “Дипломдық ауру” дегеніміз не, оның себептері қандай және ол неге проблема болып табылады? “Дипломдық ауру” тұжырымдамасын бастапқыда британдық әлеуметтанушы Рональд Доре жасаған. Доре “дипломдық ауру ” туралы адамдар білім алуға жиі ұмтылу үрдісімен сипатталатын қоғамның ауруы ретінде айтады. Дипломдық ауру қазіргі заманғы бюрократиялық ұйымдардан туындайды, олар тиісті үміткерлерді анықтау үшін […]

October 30, 2020
Қазақстандағы әйелдер үшін STEM мамандығына түсу негізгі факторлары

Білім беру саласындағы философия докторы, Жоғары білім беру мектебінің постдокторанты Айнұр Әлмұхамбетова мен қауымдастырылған профессор Әлия Қожабекованың Factors affecting the decision of female students to enrol in undergraduate science technology engineering and mathematics majors in Kazakhstan атты мақаласы “International Journal of Science Education” журналында жарияланды. Нәтижелері осы жерде баяндалған зерттеу туралы Айнұр Әлмұхамбетова біздің сайтқа берген […]

September 20, 2020
Тілдерді мектеп пәндеріне қалай енгізуге болады: НУ докторантының зерттеуі

Жоғары білім беру мектебінің докторанты Қарабасова Лаура – біздің бүгінгі сұхбаттасушымыз. Лаура білім беру саласындағы докторантураны бітіріп,  Назарбаев Университетінде постдокторант-зерттеуші ретінде ғылыми мансабын жалғастыруда. Сіздің диссертацияңыз қандай тақырыпты зерттеуге арналған? Тақырыбы менің докторлық диссертация болды предопределена менің алдыңғы жұмыс тәжірибесі бар. Мен “Назарбаев Зияткерлік мектептері” ДББҰ-да (НЗМ) үш тілде білім беру бойынша маман болып жұмыс […]

July 1, 2020
NUGSE профессорының төрт мақаласы «Social Identities» журналында жарияланды

Наурин Дуррани   Назарбаев Университетінің Жоғары білім беру мектебінің профессоры  профессор Мейрид Данн (Сассек университеті), доктор Барбара Кроссуард (Сассек Университеті) және доктор Кэтлин Финчпен (Әулие Мария университеті) бірлесіп жазған төрт мақаланың тең авторы. Барлық төрт мақала «Taylor & Francis» баспасынан шыққан «Social Identities» журналының «Мұсылман жастарын сәйкестендірудегі плюрализация: Жаһандық Оңтүстіктегі ұлт, дін және гендер» арнайы […]

May 26, 2020
НУ ЖБМ-дегі  доктор Наурин Дуррани исламды стереотипті гомогендеу туралы мақаланың тең авторы

Доктор Наурин Дуррани, НУ ЖБМ ОПҚ мүшесі, жастардың төрт ұлттық контексте діни ұқсастығын құрастырудың әртүрлі тәсілдеріне назар аудара отырып, исламның стереотипті гомогендеуіне үндеу тастайтын мақаланың тең авторы.    Бұл жұмыста субьекті жергілікті, ұлттық және жаһандық интерпелляцисы мәні және  бірегей жүргізілуі көрсетіледі. Мақаланы осы сілтеме бойынша тегін жүктеп алуға болады.

April 3, 2020

«Ағылшын тілі оқытушыларын оқытуда тілдік кодтарды ауыстырып қосудан транс тілдік призмаға көшу»: доктор Бриджит Гудман мен Серікболсын Тастанбектің мақаласы «TESOL» беделді тоқсан сайынғы журналы ЖБМ профессоры Бриджит Гудман мен магистратура студенті (қазір бітіруші) Серікболсын Тастанбек жазған мақаланы жариялады. Біз олардың «Ағылшын тілі оқытушыларын оқытуда тілдік кодтарды ауыстырып қосудан транс тілдік призмаға көшу» тақырыбындағы зерттеулері осы маңызды […]

February 24, 2020
Бұқаралық мәдениет нормативінің өзгеретін идеалдарын зерттеу

«Dialogue: The Interdisciplinary Journal of Popular Culture and Pedagogy» журналының бас редакторы ретінде Доктор Анна Коэнмиллер «Қозғалыстағы дене: бейнелерді, дәстүрлерді және оқытуды қайта ойлау»журналының соңғы шығарылымын жариялады.  «Dialogue»  9 жыл әрекетінде онда халықаралық редакциялық команда жұмыс істейді, оған Жоғары білім беру мектебінен екі оқытушы кіреді: шығарушы редакторлар ретінде Мириам Шиала және Роберт Гордин  және креативті […]